Onaangename verrassing voor HARO

• verbaasd

De handballers van HARO Rotterdam moeten toch de tweede ronde van de nacompetitie om lijfsbehoud in de eredivisie spelen.

Na de terugtrekking van VL/Talenteam uit de eredivisie en het winnen van de eerste nacompetitieronde leken de Rotterdammers zich al veilig te hebben gespeeld. Maar het Nederlands Handbal Verbond besliste anders

Toch weer een vreemde gang van zaken. Was HARO hiervan echt niet op de hoogte? Ik kan me ook niet voorstellen dat Loreal na zo'n loodzware (na)competitie nog zit te wachten op een verlenging van 4 in plaats van 2 wedstrijden.

De enige belanghebbende is hier Nieuwegein. Hoe zat dat ook alweer met die connecties!!!!!!!

• janus

Het is allemaal vriendjes politiek :P

Normaal gesproken hadden ze Haro gewoon door moeten laten gaan in de eredivisie, en Nieuwegein en Loreal het verder uit moeten laten zoeken.

Zeer slecht geregeld dus.

Heb hier geen worden voor, wat die nurds beslissen. (td)>:D<

Maar ik denk dat Haro en Nieuwegein toch wel door gaan en Loreal niet.

Dus dan hebben ze wat ze willen, Nieuwegein er niet uit.

En Haro ook er niet uit, dit zal dus wel een tegenvaller voor die NURDS zijn.

Stelletje AMETEURS zijn het , ze Kunnen samen met de Scheidsrechters weer een bieri gaan drinken deze zijn ook niet zo sportief.

Fluiten ook tegen de ploegen die ze niet mogen.

Dus ook NURDS.

:X:X:X

• Appie64

Ze kunnen beter Tachos weer erbij halen en Tachos, Nieuwegein, Loreal het uit laten zoeken wat een stelletje KLLLLOOOOOZ zis dat bestuur zeg dit dit zo geregeld hebben.

Eikels moeten ff keer in Rotterdam komen vergaderen stelletje lampelullen

• Liefhebber112

Is inderdaad een erg oneerlijk gebeuren nu!

HA R&O wellicht niet meer fatsoenlijk getraind, Loreal al een hele competitie en nacompetitie erop zitten en de enige die een fijn speelschema krijgt is Nieuwegein, terwijl juist zij dit het minste verdienen gezien de prestaties.

Zowiezo vreemd dat het NHV besluit om HA R&O nog mee te laten spelen, aangezien zij de winnaar zijn van de Playdown…

Maar gelukkig kunnen we dan stellen dat het NHV wel consequent slecht en oneerlijk blijft… Snap niet dat er niemand tegen deze besluiten in gaat bij het bestuur…!

Ik zou zeggen we dienen als handballers een motie van wantrouwen in, wij betalen immers ook contributie bij het NHV en ook nog een niet weinig!!!!

Laat het bestuur maar aftreden zodat er voortaan wel van tevoren besluiten genomen worden en niet meer partijdig gehandeld kan worden. Ik kan uiteraard niet oordelen of dit ook echt zo is, maar het lijkt er nu verdomde veel op…Niet slim van het NHV om het zo te spelen…!

Leest het NHV dit eigenlijk ook???? en zo ja, kan er dan iemand wellicht een reactie geven hierop… Wellicht zijn er anoniempjes binnne het bestuur die dit ook vinden, maar hier niet voor uit durven komen???

• niks

Blijkt wel weer dat de heren niks voorstelt voor het NHV.

Waarom blijven de dames met 13 en gaan die ook niet terug naar 10.

• Liefhebber112

Helaas….

De dames hebben de Beneliga niet…enne dat kun je de handbalacademie toch niet aandoen om zo weinig wedstrijden te spelen…???!!!!!