beachhandball

• Loreal Venlo

De Venlose Beach Sport Dagen komen er weer aan! Deze vinden plaats in het nieuwe permanente beachsportpark Vrijenbroek. De eer is aan het Beach Handball om dit sportieve evenement te openen!!!

Wanneer: 20 & 21 juni 2009

Voor wie : Zaterdag 20 juni voor C-jeugd en B-jeugd

Zondag 21 juni voor A-jeugd en senioren

Kosten: €17,50 per team

Inschrijfformulieren zijn te downloaden op www.lorealvenlo.nl.

Inschrijven is mogelijk tot 4 juni.

Inschrijfvoorwaarde: inschrijven is alleen mogelijk wanneer ieder deelnemend team een scheidsrechter levert. Deze scheidsrechter hoeft niet in het bezit te zijn van een scheidsrechtersdiploma.

• Gele kaart

Is dit het officiële Limburgs Kampioenschap?

''Deze scheidsrechter hoeft niet in het bezit te zijn van een scheidsrechtersdiploma.''

We trekken er wel een paar van het badminton evenement weg, lekker kampioenschap hé!

(Ps. Gele kaart zal niet aanwezig zijn tijdens het beachhandball, hehe)

• Keeper

We zullen je missen weijmans…!

• Sjeits

Weijmans is er ook niet bij! Ik ben op Iason.

• Gele kaart

Speciaal voor keeper en weijmans; een gele kaart is nooit aanwezig tijdens het beachhandball… was gewoon een grapje, hehe

• Vriend van #Harry

Ik had al een berichtje op de site van Loreal gezet maar dat is verwijdert. Ging ook over dit onderwerp. Een officieel LK kan alleen als er 10 verschillende verenigingen deelnemen aan het beachhandbaltoernooi. Zo niet, dan kan Loreal niemand afvaardigen naar het NK beach.

Ik heb liever dat ze korfbalscheidsrechters pakken want die hebben ietwat meer beweging dan een badmintonscheids.

Elke #"!!&%dokus duwen ze een fluit in de mond en laat maar wedstrijden fluiten. Met alle gevolgen van dien. Maar ja, dat is het beleid van Loreal. Vraag maar aan BdS, TC Loreal.

• #5 - Harry

Vrienden? :-)

• #5 - Harry

Vrienden? :-)

• #5 - Harry

Ivm problemen met de server is mijn bericht tweemaal gepost zie ik, excuses hiervoor!

• simon

http://www.test.zap-handbal.nl/images/stories/simon/spelregels_beach_handball.pdf

misschien wel handig voor sommige.