NK Veld 2009

• Handjes

Ik dacht ik wacht het even af, voordat ik weer met (volgens sommigen) te critische opmerkingen naar het NHV toe kom.

Ik keek vanmorgen vol verwachting op de NHV site, maar nee hoor, nog steeds niets over NK veld (op de uitslagen van vorig jaar na).

Het is toch te schandalig voor woorden dat je komend weekeinde, ztaredag, moet spelen en dat er gewoon nog helemaal niets bekend is gemaakt. We hebben het dan over een Nederlands Kampioenschap, ok het is misschien veldhandbal en dat heeft wat minder aanzien dan zaalhandbal, terecht, maar verenigingen hebben het veldhandbal heel erg nodig om te kunnen blijven bestaan. Dus beetje “respect” vanuit het NHV hiervoor zou moeten eigenlijk.

NHV stop met die onzin en geef gewoon die informatie aan iedereen die het wil hebben.

• franske

Inmiddels is het EINDELIJK duidelijk.(overigens heb ik het ook nog via-via gekregen)

Het argument om het op zaterdag te doen is me nog volledig onduidelijk.

Als de mij beschikbare info klopt,kun je toch niet (omdat er wat mensen naar oranje willen op zondag) 8 teams naar zaterdag zetten??????

Ik weet dat er bij ons iig 6mensen vrij moeten nemen hiervoor (en 2 NIET krijgen), en zo zullen er nog wel meer verenigingen wezen.

Maak anders voor de volgende jaren een DUIDELIJKE regel, ofwel stel de nk-veld voortaan definitief op zaterdag vast,dan wéét je dat en kun je alvast vrij vragen.

Zeur niet tot het laatste moment over de lokatie, want dat kun je in maart al vertellen aan de hand van de aanmeldingen.

Hiermee zou je veel verenigingen een plezier doen.

Overigens schrijf ik dit (zoals iedereen dat hier doet) op persoonlijke titel en niet vanuit mijn handbalpositie.

• Capricorn

programma is inmiddels bekend en naar de diverse deelnemende verenigingen en afdelingen verstuurd.

Nog niet alle deelnemers zijn bekend. DJA quintus en ventura moeten dat woensdag uitvechten, ( en bij een gelijkspel, moet er nog een beslissingswedstrijd komen) en van NHN/Midden is er ook nog niets bekend.

Overigens, franske, het gaat hier om 24 teams, waarvan er zeker 16 “werk-problemen”zouden kunnen hebben.

maar in ieder geval weet -bijna- iedereen hoe laat hij waar moet zijn.

• franske

Hallo Capricorn,

Je hebt gelijk,ik liet me even in de seniorenwereld meeslepen.:?

• edgar19737

Hoe zit dat in het wedstrijdprogramma?

Midden-Nederland/NHN. Is dat bij de HAJ Volendam?

Het is een vaag programma, maar er is in ieder geval wel voor een finale gekozen.

• Capricorn

Dat is maar afwachten Edgar. wel toevallig dat Midden/NH en ZH elkaar overal ontlopen in de 1e ronde.

wie tipt wie.

HJA weer HVV, DJA Quintus?

MB Westlandia of Internos.

DS Ventura en HS ook?

JB keine ahnung

• MK74

NHN- MN

ZAP A1- UDSV A1 Zap door

SEW B1 - Fortissimo B1 SEW door

Jongens B1 weet ik niet maar ik denk Volendam

• Capricorn

Geen Quintus DJA maar verrassend Ventura. ZAP heeft nu de beste kaarten. Tornada Breda en ZVVH zijn de debutanten. Dus grote onbekenden.

• Handjes

Nog verrassender: GEEN enkel team van Quintus op het NK veld te vinden…. hoe komt dit????

• Tijdspel

Andere prioriteiten. Zaalcompetitie vindt men veel belangrijker. Er zijn bv 6 A meiden die binnenkort EK youth spelen, die spelen dus niet buiten. 2e helft veld gebruikt men om alvast door te schuiven. Dus B2 wordt B1 enz.