NK Veld 2009

• NOAV

Ik vind het belachelijk dat limburg niet vertegenwoordigd kan worden op het NK, vanwege het simpele feit dat de afdeling niet wilt aanpassen op het schema.. Het LK vindt eind juni ergens plaats… :\

• Handjes

Ik heb het van de website gekopieerd van HV Gemini, aangezien zij het organiseren geloof ik wel dat die gegevens kloppen.

Vandaar dat het ook vreemd is dat er verder npog niets bekend is. Op de site van VVW is niets te zien, dus geloof ook niet dat het daar weer wordt gehouden, er staat alleen iets over seizoensafsluiting 12 juni.

• Gemini Hooligan

Deze info hebben wij idd gekregen, echter is het niet de HV Gemini, maar de SV Gemini..

• Capricorn

Mooie accomodatie daar in Zoetermeer. Maar waarom op zaterdag? Daar is toch geen noodzaak voor. Moeten er weer vrije dagen gevraagd worden, en gaan we dan alsnog op zondag ballen. Ik dacht dat er alleen naar de zaterdag gegaan werd als er een “zaterdag”club meedoet. Zowel senioren als A-jeugd mogen nu nog snel wat gaan regelen. En daar heeft het NHV een heel jaar over nagedacht? Of moeten we met z'n allen (VIP's) naar Nederand-Oekraine en heeft er niemand zin om in Zoetermeer enzo wat prijzen uit te reiken aan teams die hier na uitzien.

• Handjes

Euhmmmmm Capricorn, even goed lezen, alleen de A-jeugd speelt bij Gemini, de rest is nog steeds niet bekend, zijn ze vast nog niet uit bij het NHV….belachelijk gewoon.

Zeker aangezien er ook verenigingen zijn die met een bus komen en nu toch wel moeten gaan reserveren, en dan staat het wel lullig als je niet eens weet waarheen je gaat. Is ook niet makkelijk om een offerte te maken dan he, maar daars taat het NHV niet bij stil.

• Capricorn

heej handjes. helemaal gelijk, maarre ik had wel goed gelezen. Opmerking over za/zo was niet alleen bestemd voor A-jeugd. Ook senioren die waarheen?? moeten, en eventueel op zaterdag, zullen vrij moeten vragen als ze op zaterdag werken. En je baas is niet blij als je dit 3 dgn voroaf doet. het blijft vervelend dat je in het ongewisse blijft. omdat het NHV blijkbaar andere prioriteiten heeft, en niet bijster transparant werkt.

• Handjes

Klopt ja, dus misschien dat iedereen vrij moet vragen voor het geval dat en het moet declareren bij het NHV :)

• edgar19737

B-jeugd op het veld bij Verburch in Poeldijk

A-jeugd op het veld bij Gemini in Zoetermeer

Senioren op het veld bij HMC in Raamsdonkveer

• Handjes

Dank je wel Edgar19737.

Gelukkig Raamsdonksveer en niet Wervershoof, rare kranten hebben ze daar zeg, lopen een jaar achter ;)

• Capricorn

Edgar, waar heb je deze info gevonden. Op de NHV-site heb ik niks kunnen ontdekken. Weet jij ook waarom het op zaterdag wordt gehouden