NK Veld 2009

• Handjes

Wie gaat ernaar het NK veldhandbal B-jeugd, A-jeugd, Senioren?

Zijn er al teams bekend?

En waar worden de NK's gehouden??? Uiteraard is er op de NHV site weer eens niks te vinden.

• edgar19374

Ik denk niet dat dit al bekend is. Voorlopig zijn alle competities nog bezig.

• Gemini Hooligan

Zoetermeer! Waar de handbal is!!

• edgar19374

Zaterdag 14 + zondag 15 juni: Finales NK Veldhandbal op diverse (3) locaties

* Dames en Heren senioren, bij de vereniging van Rooijen/V.V.W. te Wervershoof, op zondag 15 juni 2008;

* Dames en Heren A. Jeugd, bij de vereniging Fulmen/Fidelitas te Amersfoort, op zondag 15 juni 2008;

* Dames en Heren B. Jeugd, bij de vereniging Atomium ‘61 te Rotterdam, op zaterdag 14 juni 2008.

• Handjes

Euhmmm Edgar, dat is 2008, het is ondertussen 2009!!!!

Neem aan dat het nu 3 andere verenigingen zijn??

• Capricorn

Heb begrepen dat HMC Raamsdonkveer een van de locaties gaat worden.

• edgar19374

sorry(A)

• kampioentje

ik hoop dat de senioren NK weer in Wervershoof worden gehouden. Gezien de accomodatie is het helemaal top, 3 velden, grote kantine, genoeg kleedkamers (dit was bij PSV in EIndhoven 2 jaar geleden wel anders).

Vorig weekend zijn de dames 1 van VVW kampioen geworden en zullen in ieder geval meedoen. De heren van VVW kunnen dit weekeinde kampioen worden en gaan dan ook naar het NK. Wie de andere teams worden, ik denk bij de dames senioren waarschijnlijk wel Zeeburg.

• Bananen Man

Volgens mij wordt nk veld senioren dit jaar in de regio den haag gehouden.

• Draaibal

Bij de HAJ zal hoogstwaarschijnlijk HVV`70 weer van de partij zijn, aan de stand te zien.

5 punten voor op de nummer 2 met 1 wedstrijd meer.