eredivisie dames ...lachertje

• jopiedewit

al die tijd van pure competitie vervalsing komt nu duidelijk aan het licht handbal academie speelt tegen veel ploegen compleet nu met een B keuze de finale ingaan zonder de eredivisie speelsters…….wel een groot succes de academie met de zogenaamde 25 talenten of zijn het er maar 9 die nu bij de club's moeten spelen en niet bij de academie…veel geluk voor hellas een finale die zeker niet tegen de sterkste academie ploeg heeft gespeeld dus gewoon tegen een modale eerste divisie ploeg heeft mogen uitkomen…………………..zeer goede beslissing NHV en de zogenaamde club's die voor gestemd hebben voor deze opzet

• ------

Jij hebt echt geen leven he, of vind je het zelf wel onwijs leuk om alleen maar te zeiken en nog eens te zeiken…??

Echt om je rot te lachen hoe jij je tijd verdoet hier op het forum… :D Je hebt er wel onwijs veel verstand van, je weet tenslotte alles beter! Ach ja, sommige mensen hebben er nou eenmaal enorm veel lol in om hun schade en schande op internet te vertellen… Ga zo door

• jopiedewit

dus je wil mij vertellen dat het anders is ……….dan zal jij wel met een eenzijdige bril alles bekijken het is toch te gek voor woorden dat de gehele competitie wat al een vervalsing is de academie met een ploeg speelt waar de eredivisie meiden mee moeten spelen . en nu de kruis finale gaat starten deze meiden niet mee mogen en kunnen doen ….dus een simpele bevestiging dat de meiden die over blijven speelsters zijn uit de eerste divisie en zelfs hoofdklasse zijn volgens mij kunnen ze nu op dit moment niet eens alle positie's bezetten zoals ze het gehele seizoen gespeeld hebben…….maar het is hard de waarheid

• hako

jopie of joël v/d griend ………………..

bemoei gewoon met hellas en niet met de rest van handballend nederland en ronsel gewoon in den haag

• Liefhebber112

Jopie,

Leer alstublieft ff om leestekens te gebruiken!!!

Wta schrijf jij vervelende teksten die ook nog s klote zijn om te lezen!

• Toontjelager

Toch blijft het allemaal een vreemde zaak! Kortgeleden maakte het NHV bekend:

Hoe zit het nu met de speelster van de HandbalAcademie tijdens de kruisfinale en een eventuele finale wanneer de HandbalAcademie de finale haalt? Dat is de laatste weken een veel gehoorde vraag nu duidelijk is wie de kruisfinales gaan spelen. Spelen ze voor hun club of voor de HandbalAcademie?

Binnen het Eredivisie Platform is daar samen met het NHV voor een periode van drie jaar het volgende over afgesproken: De speelsters van de HandbalAcademie spelen de kruisfinales bij hun eigen vereniging in dit geval dus voor T+A/VOC Amsterdam, Hellas en van der Voort Quintus, zoals dat ook tijdens de competitie al het geval is geweest in de wedstrijden waarin de clubs tegen de HandbalAcademie hebben gespeeld.

Voor de plaatsingswedstrijd voor de plaatsen 5 t/m 8, die plaatsvinden tijdens de halve finale wedstrijden, geldt dezelfde regeling. Ook voor de wedstrijden om de plaatsen 3 en 4 die gelijktijdig worden gespeeld tijdens de eerste twee wedstrijden uit de Best of Three om het kampioenschap.

En wat lees ik net in het verslag van Nieuwegein, dat Laura niet meedeed maar koos in samenspraak (ja me hoela) voor de HA!

Ik weet het niet hoor, maar dit kan dus allemaal!

Welke club mist komend weekend haar speelsters, welke speelster kiest er dan voor de HA?

• judge

(td)

• jopiedewit

wat een naief dom volk dat handbal wereldje pfffffff lees het stukje van tijsterman echt dommer kan niet

• yep

Ben het helemaal eens met jopie Hellas staat gewoon in de kruisfinale ondanks ze bijna de kruisfinale niet haalde (op doelsaldo) dus nipt de kruisfinale gered tegen een team van de ha (b-team) en meteen in de finale. Dit is je reinste competitievervalsing, en de clubs hebben dit allemaal goedgekeurd, slimme topsport ………

en wat schets mijn verbazing de kruisfinales moeten gelijktijdig gespeeld worden zie a.s weekend za HA- Hellas zondag VOC-Quintus…… dus weer een afspraak die weer even terloops wordt veranderd

dus kan iedereen weer meedoen met de ha, lachen toch !!!!

• yep

ja de doelstelling wordt per uur en dag wat uitkomt bijgesteld

heel het seizoen met dezelfde spelers spelen en nu in de kruisfinale mag wat overblijft spelen en dan hoeft het winnen niet meer zo nodig

en de europacup? daar hoor ik niks over volgend jaar was toch ook een doel? en met wie speelt het team dan top 4 speelt al europacup dus……………