SEW

• ''''

Nu SEW ineens 2 geweldige wedstrijden heeft gespeeld (gelijk en winst) hoor ik jullie meteen niet meer! Misschien moeten jullie niet zo snel oordelen…

• Toontjelager

Geweldige wedstrijden gespeeld??? gelijk en winst??? Vergeet je nu de tegenstanders te noemen, of vergeet je even waar het nog om ging??? Maar je moet ergens beginnen, en als dit de start is voor volgend seizoen, nou volhouden dan maar!

• bewonderaar

Een beetje in de bekende spiegel kijken mag ook wel bij de dames.

Commentaar hebben ze toch vooral aan zichzelf te wijden. En om na 2 (goede) wedstrijden te zeggen dat ze de critici de mond hebben gesnoerd is wel zwaar overdreven.

Toch hoop ik dat ze volgend jaar weer een rol van betekenis gaan spelen om het landskampioenschap

• jopiedewit

wat geweldig trainer weg en dan klop krijgen met 30-20 van hellas…en ja hoor super echt een prestatie winnen van nieuwegein voor de beker nou dames jullie zijn echt geweldig ongekend goed van jullie en dan die vreselijke top wedstrijd tegen een ploeg die allang geen 2e meer kan worden in de play-off en dan gelijk spelen ik moet zeggen dat jullie eigenlijk kampioen moeten zijn dit seizoen….gelukkig heeft VOC nog geen wedstrijd verloren dit seizoen……..ik zal maar duidelijk zijn doe niet zo dom om deze discussie te starten ga trainen hou je mond en doe gewoon wat je moet doen …niet zeiken iets aan nemen van een trainer want de laatste jaren zijn er al genoeg gewesst bij jullie die de moeite hebben genomen om een stelletje verwende beverly hills meiden te trainen

• zondag

jopiedewit Schreef:

——————————————————-

> wat geweldig trainer weg en dan klop krijgen met

> 30-20 van hellas…en ja hoor super echt een

> prestatie winnen van nieuwegein voor de beker nou

> dames jullie zijn echt geweldig ongekend goed van

> jullie en dan die vreselijke top wedstrijd tegen

> een ploeg die allang geen 2e meer kan worden in de

> play-off en dan gelijk spelen ik moet zeggen dat

> jullie eigenlijk kampioen moeten zijn dit

> seizoen….gelukkig heeft VOC nog geen wedstrijd

> verloren dit seizoen……..ik zal maar duidelijk

> zijn doe niet zo dom om deze discussie te starten

> ga trainen hou je mond en doe gewoon wat je moet

> doen …niet zeiken iets aan nemen van een trainer

> want de laatste jaren zijn er al genoeg gewesst

> bij jullie die de moeite hebben genomen om een

> stelletje verwende beverly hills meiden te trainen

Jopie, niet zo tekeer gaan tegen deze meisjes.

Ze hebben het al zo moeilijk, en dat zijn ze niet gewend, zoveel commentaar.

Deze meisjes zeggen liever zelf hoe het moet.

• ''''

Hahaha wat je allemaal al niet teweeg kan brengen met zo'n discussie… Go ahead :D

• jopiedewit

was het gisteren weer geweldig

• ''''

Ja het was weer TOP! :D