Dames UDSV

• evvc

Het gaat erom dat UDSV in de competitie blijft en zover ik heb vernomen gebeurd dat ook

• neln

Het vreemde aan dit bericht/gerucht is, dat het op de berichten staan van handbalstartpunt, wanneer halen ze dat eraf als er geen kans op is? weet iemand dat

• Handballigan

ikke24 Schreef:

——————————————————-

> Ik las dat bericht over het promoveren van

> Foreholte ook op handbalstartpunt, maar snap het

> ook niet…lijkt mij onmogelijk!!

> Groene Ster heeft zich afgelopen seizoen

> teruggetrokken en daar is destijds geen

> vervangende vereniging voor gepromoveerd, dus

> zaten er afgelopen seizoen 13 ipv 14 teams in de

> 1e divisie.

> Er is maar 1 team gedegradeerd, Westsite, en er

> zijn er wel weer 2 gepromoveerd, SEW 2 en Bevo,

> dus wordt het verschil weer opgevangen. Dus zijn

> er gewoon 14 teams aankomend jaar en ik snap niet

> waar er dan nog plaats is voor Foreholte in de 1e

> divisie! Ben benieuwd hoe het nu zit…

Er is toch ook nog een kampioen, die naar de Eredivisie gaat, AAC. Dit betekent AAC en Westsite eruit. (13-2=11). Dan komen de twee kampioenen drbij SEW2 en BEVO (11+2=13) en dan is er nog steeds een plek vrij ivm het terugtrekken van Groene Ster.. Dus Foreholte lijkt me dan.. (13+1=14) Daar heeft UDSV dan nog niet eens mee te maken ;)

Ik weet niet of t klopt, maar t klinkt logisch al zeg k het zelf..

• Huphup

EERSTE DIVISIE DAMES

1. FIQAS/Aalsmeer

2. Olympia

3. U.D.S.V.

4. D.S.S.

5. Westlandia

6. Zeeman Vastgoed/SEW 2

7. Wings

8. Open Line/V en L

9. Eurotech/Bevo HC

10. KIA/H.C.V. '90

11. V.H.C TEAM WORDT TERUGGETROKKEN

12. vd Voort/Quintus 2

13. Bentelo

14. D.S.V.D.

• Knikeend

Hebben we het nou serieus over UDSV?? Dat is wel de minst interessante club van Nederland…

• Fiedel

U.D.S.V. ?

Dat is straks toch het tweede van Fortissimo?

• spits

Hoezo trekt VHC zich terug ?

Waar staat dit ?

• neln

Voor Foreholte is het behoorlijk waardeloos die onzekerheid. het Is echt stom dat het NHV niet wat duidelijker is.Voor dat je het weet begint het seizoen weer.

• Feessie

En zal Foreholte nu nog een plek krijgen in de 1e divisie of zullen ze net naast de pot piesen zoals Bevo ook had vorig jaar?

Het eerste damesteam van handbalvereniging VHC komt volgend jaar niet meer uit in de eerste divisie.

De club uit Valkenswaard trekt het team terug omdat acht speelsters naar een andere vereniging vertrekken.

De teleurstelling is groot bij VHC-trainster Daniëlle Horsten. “Ik heb zes jaar gebouwd aan dit team en het op een hoog niveau gekregen. Dat is nu in een keer weg. Daar heb ik wel veel hartzeer van.”

Keepster Wendy Vaneker en Kelly Mansvelders kozen eerder dit seizoen al voor een vertrek naar respectievelijk Bevo uit Panningen en het Eindhovense PSV. Door het vertrek van Inge Van Velthoven, Ellen Gorissen en Cindy Rooijakkers naar Bevo, kozen de zusjes Sandra en Linda Claassen voor een terugkeer bij PSV. Stephanie van Daal besloot vervolgens de andere speelsters naar Limburg te volgen.

Rooijakkers zegt dat ze niet de intentie had te vertrekken bij VHC. “We hadden maar één keepster en een smalle selectie. Van mogelijke nieuwe speelsters zagen we niks op de training. Toen Inge van Velthoven aangaf naar Bevo te gaan, bleef er wel erg weinig over. Natuurlijk doet het me wel wat, ik weet ook wel dat door ons het team uit elkaar is gevallen. Maar ik heb nu voor mijn handbaltoekomst gekozen.”