Dames UDSV

• ome Kobus

De geruchten gaan dat dames1 UDSV zich terug trekt uit de 1e divisie en er daardoor een plek vrij komt (Foreholte?). Is dit waar??

• zondag

Hoe kom je aan die wijsheid Ome Ko?

• jopiedewit

ze gaan samen met fortissimo tenminste de jeugd groep die ze hebben…..gaat goed met handbal uit utrecht

• pouwerrr

Udsv trekt zich niet terug hoor! Jammer, maar Foreholte krijgt die plek niet.

• udsv

ik weet niet wie deze roddels hier neerzet..maar als je nu eens bij de bron informeert voordat er iets op dit forum wordt gezet dan ben je goed bezig!

het is echt jammer dat zulke mensen bestaan!

• Feessie

VOC 3 is winnaar geworden bij de dames en promoveert naar de hoofdklasse omdat Foreholte

promoveert naar de eerste divisie

waar het de plaats in neemt van Groene Ster dat

zich aan het begin van het seizoen uit de eerste divisie heeft terug getrokken

ze promoveren dus toch wel…hebben ze UDSV neit eens voor nodig blijkbaar :)

• Ome Kobus

Dat vraag ik mij nou af. Ik heb ook zoiets gelezen. Volgens mij is alleen Westside gedegradeerd en UDSV zou dan de plaats van Groene Ster innemen en daardoor gewoon in de eerste divisie blijven. Foreholte zou dan alleen kunnen promoveren als een ploeg zich terug trekt. De geruchten die her en der opduiken wbt UDSV worden net zo hard tegen gesproken. Wie het weet mag het zeggen, ik ben benieuwd

• hoeven

VOC 3 kan alleen niet promoveren naar de hoofdklasse B omdat VOC 2 daar al in zit? of maakt dat niet uit?

• Ome Kobus

Nee, VOC 3 zou dan promoveren naar hoofdklasse A

• ikke24

Ik las dat bericht over het promoveren van Foreholte ook op handbalstartpunt, maar snap het ook niet…lijkt mij onmogelijk!!

Groene Ster heeft zich afgelopen seizoen teruggetrokken en daar is destijds geen vervangende vereniging voor gepromoveerd, dus zaten er afgelopen seizoen 13 ipv 14 teams in de 1e divisie.

Er is maar 1 team gedegradeerd, Westsite, en er zijn er wel weer 2 gepromoveerd, SEW 2 en Bevo, dus wordt het verschil weer opgevangen. Dus zijn er gewoon 14 teams aankomend jaar en ik snap niet waar er dan nog plaats is voor Foreholte in de 1e divisie! Ben benieuwd hoe het nu zit…