Nacompetitie Heren 1e divisie

• Supporter

Beide.

Loreal inderdaad hersteld en Swift niet al te best. Loreal had veel dikker kunnen winen maar heeft de tweede helft veel geexperimenteerd met jeugd en zo een aantal spelers de nodige rust kunnne geven.

• konio

Ik denk dat V&S wint

• kieperkiller

nou mis ik ineens onze vriend barry…2 uitslagen mis deze week,gaat wel altijd voor swift mwww….tegen mhv ook,of gooit swift weer hun eigen gazen in? he kriptisch he barry. ga voor winst mhv en voor gelijkspel loreal.

• Liefhebber112

Nou kieperkiller,

Loreal heeft jullie goed afgeslacht… Jammer voor jullie dat de spelers van Loreal niet eerder wat rust kregen…dan hadden jullie wellicht nog een hele kleine kans gehad…

• #4 - Barry

haha kieperkiller geloof me dat heeft meer te maken met de afwezigheid van een pc in een drukke periode dan iets anders. Mijn uitslagen inderdaad niet geheel juist…. Maar ach, ik vond de voorspelling in jullie krant “ik zeg, doen!” ook redelijk optimistisch, haha. 't Is net dat jullie écht niet thuishoren in de Eredivisie, waardoor ik vind dat de strijd tussen Loreal en Swift gaat. En met een thuiswedstrijd voor de boeg staat Swift er simpelweg beter voor - maar het zal er om hangen….

Overigens alle succes tegen Groene Ster, opdat jullie de algehele periodetitel wegkapen. Zou je van mij een blaadje bier opleveren, samen met een Limburgse vlaai…

• kieperkiller

he barry zou zo maar raar kunnen lopen,vooral na de nederlaag van swift tegen loreal…thanks voor de successen tegen de gr.sterren,bij winst mhv,kan het nog raar gaan lopen..mww blaadje bier met vlaai,anders samen een bacotje?haha

• Noord-Hollander

We kunnen er lang en kort over praten. teams die zonder hars spelen moet je gewoon uit de ere- en eerste divisie zetten. Er zijn ook clubs als loreal met ambitie, die dan moeten gaan spelen met een SLECHTE bal waar geen hars op mag. Als je semi-proffesioneel niveau handbal probeert te spelen,….. ga dat dan ook doen i.p.v. die amateur shit!!!! smeer die bal vol en GAAN!!!!

• Noord-Hollander

en ja, dat ging over MHV!!!!

• borisje

Loreal zal de nacomp wel winnen nu… Best wel leuke ploeg maar die gaan het lang niet halen tegen Nieuwegein of HARO. En mochten ze per ongeluk toch promoveren worden ze volgend jaar door iedereen naar huis geschoten, moet je ook maar zin in hebben. Ben bang dat hetzelfde gaat gelden voor Hurry up. Absoluut de beste ploegen in de eerste divisie (Loreal, Hurry up en Swift) maar komen echt tekort voor een stapje hoger. Hurry up komt wel in de buurt denk ik…

• Waarnemer

Zeg Noord-Hollander , als je weet hoe je dure woorden moet schrijven mag je weer eens wat zeggen :D