Nacompetitie Heren 1e divisie

• Liefhebber112

Wat gaat het worden?

Gister MHV - Loreal gezien, Loreal bakte er echt niets meer van. Speelde zonder beleving en was alleen maar bezig met de bal die niet goed was. Hadden jullie van tevoren ook kunnen weten mannen! Werd trouwens ook niet met de sterktste opstelling gespeeld volgens mij, alleen de rechter hoek en de keeper stnden op hun plek, verder niemand…

Is Loreal de klap van de beslissingswedstrid nog niet te boven? Komen ze er nog wel bovenop? Of wordt er echt een oefenprogramma gespeeld zoals de coach op de lokale zender heeft verkondigd? (zie omroepvenlo.nl uitzending van afgelopen donderdag)

• Iemand

Komt allemaal goed met Loreal.

Valt ook niet mee wanneer je 3 dagen na een triller zoals in Arnhem weer moet aantreden terwijl de rest 2 weken rust heeft gehad. Je kunt beter als derde of vierde eindigen. Competitie vervalsing?

Wanneer Nieuwegein in dergelijke situatie zit zal Reyer wel weer nieuwe regeltjes hebben.

• #4 - Barry

@ Iemand

Reyer probeert juist aan alle kanten Nieuwegein niet te bevoordelen dus het moet maar eens afgelopen zijn met alle insinuaties in die richting.

Dat Loreal inderdaad een klap heeft gehad moge duidelijk zijn. Komen er niet meer bovenop - zeker niet nu men het bij anderen (Reyer) zoekt dan bij zichzelf. Slechte Limburgse eigenschap heren!

Dat je een varkensblaas als bal en v*rk*nsk*p als beheerder krijgt is duidelijk, dit weet je van te voren. Motivatiekwestie om in Mill te winnen. Nu dat niet is gelukt zal Swift in mijn ogen de meeste kansen hebben.

Eea zal afhangen van aankomende midweekse wedstrijd in Venlo. Wint Swift, dan liggen de Arnhemmers vol stoom op koers, wint Loreal dan worden de kaarten herschud, maar moeten de Venlonaren ook nog eens op bezoek in Arnhem. Spannend..!

Ik denk dat Swift, en Groene Ster door de week naar de punten hengelen.

En aankomend weekend Loreal pas de eerste 2 punten haalt tegen Groene Ster, en Swift in weer een uitwedstrijd een schoolvoorbeeld concentratie in niet-hars-handbal geeft en wint.

• iemand anders

#4 - Barry Schreef:

>

> Dat Loreal inderdaad een klap heeft gehad moge

> duidelijk zijn. Komen er niet meer bovenop - zeker

> niet nu men het bij anderen (Reyer) zoekt dan bij

> zichzelf. Slechte Limburgse eigenschap heren!

Over insinuaties gesproken; hoe kom je erbij dat Loreal het bij anderen zoekt en dat dit een eigenschap is van de heren uit Venlo?

• #4 - Barry

Pardon. In mijn poging de discussie wat leven in te blazen was ik overenthousiast..

Probeerde geenszins te generaliseren maar bedoelde te zeggen dat ‘Iemand’ nogal anti-Reyer en pro-Loreal overkwam op mij. En in mijn poging de competitieleider wat beschutting te bieden misschien iets te veel de aanval gezocht. Excuus ;)

Want, de heren uit Venlo zijn goede, aardige, kerels die het goed gedaan hebben dit jaar en die ik niet wilde natrappen, ik schopte alleen richting ‘Iemand’….

Zo goed, ‘iemand anders’ (wie dan)?

• Bep

Waar gaat dit over!!! Laat elkaar lekker in zijn eigen waarde en ga al helemaal geen mensen aanvallen die gewoon hun werk doen.

Swift is voor mij de grootste kanshebber. Dan zullen we zien of Reijer Nieuwegein bevoordeeld, want die winnen dit weekend gewoon van die Rotterdamse sukkels. Wedstrijd verliezen van Tachos om Nieuwegein een pootje te wippen hahaha

• borisje

Goed voorbeeld van iedereen in zijn waarde laten hoor… Hahaha

• Roadrunner1960

Gaat groene ster vanavond verassen ?

• #4 - Barry

Morgen toch?

Nou zou toch geen verrassing zijn. Groene ster beter dan MHV, MHV thuisvoordeel maar vanavond niet!

Vanavond wel Loreal-Swift meen ik. Ik ga ook voor Swift.

• Liefhebber112

Herstel geweest voor Loreal gister, of was Swift zo slecht? Jammer dat het Limburgs dagblad zijn artikelen niet openbaar heeft, konden we daar anders ff kijken…!