Trainer SEW

• KARELTJE

Trainer weg, wat een fantastisch besluit weer door een speelstersgroep die zelf falen, maar geen nood nieuwe trainer in beeld Erik van der Wel. Zal helaas wel zijn functie op moeten geven bij de talenten maar dat terzijde. Hij weet in ieder geval wel hoe je hellas moet bestrijden, fantastische korte termijn stategie, hulde aan ………….

• sloma

Je moet wat als je nog wat wil bereiken. Ze hebben alle kansen nog om de halve inale beker te halen. En ze zijn nog steeds in staat om de kruisfinales te hale. Het vertrouwen in de trainer was weg denk ik simpelweg. ik vind het een logisch besluit.

Als Erik van de Wel, zeer goede trainer, komt wens ik hem met deze meiden heel veel plezier en succes.

• jopiedewit

ik denk dat ze eens andere maat regelen moeten nemen de groep goed ondrhanden nemen, volgens mij is het niet de enige trainer die het 2e jaar weggaat of indirect weg moet, de laatste 4 trainers zijn na 2 jaar vertrokken en weer weet de begeleiding nergens van wel een eenheid daar bij sew dus nieuwe trainer neem ook je eigen technische mensen mee ….en stuur de huidige weg anders krijg je weer hetzelfde gezeik na 2 jaar

• 12

Soms heeft een groep een nieuwe trainer nodig..na 2 jaar is dat heel goed mogelijk..er zijn meer clubs waar dit gebeurd.

• jopiedewit

ze kunnen ammerlaan wel weer terug halen

• jopiedewit

haal hem maar weer terug het heeft niet geholpen

• Toontjelager

Hele goede trainer halen ze binnen nu, maar is de selectie daar wel geschikt voor?

• '

de tijd zal het leren