Verzoek stichting tophandbal Zuid Limburg gehonoreerd

• Iemand

V&L gaat eerste divisie spelen waardoor extra plaats in eredivisie vrijkomt.

“Over wie en op welke wijze de plek van V&L inneemt houdt Louw zich nog even in stilzwijgen tot na de nacompetitie”

We zijn natuurlijk ook niet anders gewend van Reyer Lau. Hij beslist altijd pas op het laatst en ook nog zoals hem het best uitkomt. Speelt zijn zoon niet bij Nieuwegien??

• #4 - Barry

Denk dat het wat ver gaat deze insinuatie te maken…

Maar inderdaad is het wat kinderachtig en voor de betrokken partijen bijzonder vervelend hen in het ongewisse te laten.

Kom op, komt er een extra promovendi-plek? Waar wordt voor gespeeld?

Laat het ons weten, dat gooit de competitie misschien weer open?

Nou, eerst vanavond eens zien wie kampioen wordt, dat ook nog, eerst, doordeweeks, maar daar hadden we het al over.

• Passief Spel

Mijn voorstel:

- 1 ploeg degradeert rechtstreeks (niks aan veranderen)

- de 3 ploegen die zouden spelen om 1 plek, spelen nu om 2 plekken (nummers 9 en 10 + winnaar nacompetitie 1ste div)

Lijkt mij een eerlijke gang van zaken en de makkelijkste oplossing. Maar meestal kiest het NHV daar niet voor, dus we wachten rustig af.

• fietspad

volgens mij is er in de hele competitieopzet al rekening gehouden met het wegvallen van talententeam. ze wilden immers terug naar 10 teams en dat gebeurt op deze manier. promotie/degradatieregeling blijft zoals hij is, talenten degraderen en volgend jaar spelen er 10 ploegen. ik ben het echter niet helemaal eens met deze opzet. laat die talenten gewoon in de eredivisie blijven, ze zijn zeker eredivisiewaardig wat we van andere ploegen niet kunnen zeggen. kan me niet voorstellen dat hurry up of loreal ook maar iets in te brengen zal hebben

• sprite

Je mag nou eenmaal niet met 2 teams van 1 club (wat zuid limburg wordt) in 1 competitie spelen. Kijk naar Aalsmeer die hebben in het verleden zo vaak gewonnen in de eerste divisie.

Het voordeel is dat er ook jongens van BFC mee kunnen doen en zich kunnen ontwikkelen.

• fietspad

misschien op den duur dan een handbalacademie opzetten in limburg?