Jack Stammes

• deksels

Hoe was het 10e Jack Stammes toernooi? De finales weer als vanouds? De feesten?

• #5 - Harry

We hebben ons uitstekend vermaakt! Altijd een goed toernooitje.. Lekkere finales ook!

• #5 - Harry

Met name de heren B finale..wat een doldwaze taferelen! hahaha FANTASTISCH

• Gele kaart

De finales weer als vanouds? Waarom floten twee van die onbekende jonge jongens de belangrijkste heren a finale en niet schneider/schneider of bol/v eck, zoals het hoort?

• schnit

Zoals het de laatste 10 jaar hoort ??, 10 jaar geleden waren die Schneider/Schneider en Bol/v.Eck ook nog onbekende ( jonge ) jongens, die voor het eerst een van de finales floten.

• Gele kaart

Ik zeg ook niet dat ze het slecht gedaan hebben, integendeel (wel complimenten hoor). Maar toch… ik vind het mooi als een goed gerenommeerd koppel de belangrijkste finale fluit! Maar natuurlijk is het voor deze jongens ook een geweldige ervaring..

• Eric-Jan Hermans

In het kader van opleidingen mag ik zeggen dat de inzetters van de scheidsrechters goed werk hebben verricht. Een jong koppel dat zich goed staande houdt op dit hoogaangeschreven toernooi. Natuurlijk ben ik ook een beetje trots op deze jongens omdat ik ze vanaf het begin begeleidt. Nu mogen de begeleiders op landelijk niveau de klus afmaken. Ik heb daar ook alle vertrouwen in omdat deze twee jonge mannen op hun niveau al hebben laten zien dat ze de sprong naar het landelijke aan kunnen. Ik wens de handballers/sters ook veel plezier met deze twee jonge scheidsrechters.

Met vriendelijke groet,

EJH

• AB

Complimenten voor de scheidsrechters op dit toernooi, vond het alleen jammer dat de beste spelers in Duitsland zaten met de talents, dit haalde het spel niveau aan de heren kant wel een beetje naar beneden. Al met al toch genoten van de vele mooie handbalwedstrijden die ik heb mogen zien.

• #5 - Harry

Zonne goije hebbe weej nog noeits gehad :-)

• Tim

beste spelers in duitsland … dacht het niet . Je bedoelt heel limburg en e&o in duitland. Trouwens die schreidrechters op dit toernooi waren van een heel laag niveau! Niet dat ik het niet waardeer dat ze gefloten hebben, maar als dat internationale schreidrechters zijn en schreidrechters zijn die eredivisie fluiten is het niveau van nederland wat betreft de schreidrechters heel erg laag!