NK A en B jeugd

• Capricorn

Wie weet of het speelschema van zowel de B als de A Nk's al ergens te vinden is, en zo ja waar.

• schnit

http://www.nhv.nl/userfiles/landelijk/Competitie/Kampioenschappen/0809_100_101_totaal_wedstrijdschema_18042009.xls

• Capricorn

Schnitt bedankt.

• edgar19374

Voor de b jeugd is wel al bekend. Staat inderdaad op de NHV site. Voor de a jeugd is er nog niks bekend.

• edgar19374

En het programma voor de A jeugd is ook bekend. Volgends mij 2 leuke poules.

• Capricorn

V&L wint de finale bij de Mb van Internos. Verrassend, omdat de gevestigde namen ( Quintis, VOC, E&O) er deze keer niet aan te pas kwamen.

Ook schijnt het fysieke deze keer de overhand gehad te hebben.

Zijn er andere uitslagen en hoe ging het bij JB.

• Peter Lauwen

De opzet van het toernooi was anders dan anders. Nl. 2 poules van 4 teams, kruisfinales en finales. Ieder team speelde 5 wedsrijden van 2 x 20 minuten.

Op één dag is dat (te) veel, als je uitgaat van een team met 14 spelers.

Internos heeft dat opgelost door 17 speelsters mee te nemen en ook gedruende het toernooi te laten spelen. Daardoor stond er steeds een relatief fris team tussen de lijnen. Ander voordeel: Veel spelers profiteren mee van een geweldig eindtoernooi. Verder stimuleert deze opzet om als vereniging in de breedte te werken. Dat doen we zeker bij Internos.

Overigens was V&L in de finale de beste ploeg. Technisch zeer goed handbal. Snel, effectief, dynamisch en verrassend. Waar heb ik die termen meer gezien :). Internos kijkt met heel veel plezier terug op dit toernooi en zal a.s. zaterdag in de A categorie opnieuw haar beste beentje voor zetten.

• Jean United

Waar is het programma te vinden van NK A-jeugd?

• Leuk Spelletje

Tactisch was het toch allemaal niet best wat Internos liet zien. Aan wie zou dat toch liggen? In ieder geval niet aan de speelsters.

Wat je verder schrijft heeft er allemaal niets me te maken. En of het waar is wat je schrijft…? Ook huilende meiden zijn gesignaleerd op de tribune omdat ze (weer) niet mochten spelen.

• edgar19374

HVV'70 kampioen bij de heren a jeugd. Wie had dat gedacht