Promotie wedstrijd naar 1ste divisie Sos/kwieksport - Gemini

• IK

19 april wordt er een promotiewedstrijd gespeeld tussen de 2e ploegen uit de heren hoofdklasse A en B. Dit om de rangorde vast te stellen, mocht er nog een plekje vrij komen in de 1ste divisie.

Welke ploeg maakt de beste kans?

Gemini: vrij fysieke ploeg. 505 goals mee, en maar 454 goals tegen. Sterke verdediging dus.

Sos/kwieksport.: waarschijnlijk de meer technische ploeg. 647 mee 559 goals tegen. Aanval beste troef.

Ben benieuwd naar de meningen van mensen die beide ploegen kennen..

• keith richards

Ik denk een overwinning voor SOS ivm hun fanatisme (wat vaak doorschiet in onsportiviteit) en ook en vooral het publiek….

Beide teams hebben een zwakke verdediging (inclusief keepers) en leunen dus vooral op de aanval.

Het zal geen groot verschil gaan worden, maar toch denk ik SOS. Mits ze hun verstand er bij houden want de gehele ploeg is licht ontvlambaar, vooral door de bank….

Beiden succes, en waar wordt deze wedstrijd gespeeld?

• Iemand

Lijkt me duidelijk. Hoofdklasse B is veel sterker dan Hoofdklasse A. Gemini dus

Volgens mij is hierover geen discussie meer en heeft Loreal dat dit seizoen ook weer bewezen.

• IK

De wedstrijd wordt 19 april om 13:30 uur gespeeld in sporthal Boswijk, de thuis hal van Hercules (Den Haag).

• left handed

Ik denk dat het voor beide ploegen niet verstandig is om te promoveren. Sos/kwieksport moet nog 1 of 2 jaar rijpen in de hoofdklasse, ze gaan echt nog wel groeien individueel en als team en dan maken ze echt een goede kans in de eerste divisie

Bij Gemini stoppen volgend jaar 4 of 5 belangrijke spelers en er is weinig opvolging (ik heb gehoord dat bijna niemand van het tweede naar het eerste wil door de trainer/coach). Het enige wat hun kunnen winnen is dat ze een extra jaar heben om nieuwe spelers in te passenen op te leiden voor hun eerste team.

Als ik moet kiezen wie er zal winnen dan denk ik toch Gemini zal winnen als deze jongens er nog een wedstrijd tegen aan willen gaan. Als Sos/kwieksport wil winnen zullen een zeer hoog tempo moeten spelen. Maar toch de hoofdlasse B is en blijft sterker.

• nog iemand

Gemini wint op ervaring + dat hoofdklasse B indd sterker is

• k@@TS

Zal een westrijd worden om de keizers baard. Het tweede team van Top Limburg zal in 1e divisie gaan spelen dus zal er geen plaats meer zijn. Kan me niet voorstellen dat er iemand zich terug gaat trekken

• DrieKeerNiks

Beide hebben niks te zoeken in de eerste divisie!

• Tsjiwapsiesie

Gemini wint rangorde wedstrijd door in eerste 5 minuten van de wedstrijd al een gat te slaan van 4 doelpunten.