verslag sos/kwieksport-csv?

• kieka

He verslaggever van sos/kwieksport!

Waar blijft het verslag, ben toch wel reuze benieuwd wat jullie daar van gaan maken!

Mocht je niet meer alles weten, hier wat hints: de zeer behoorlijke aanwezig coach….de behoorlijke aanwezige vrouwelijke tijdwaarneemster, het zeer grof gebekte publiek… oja en tot slot het harsgebruik aan 1 kant….

Wedstrijd op zich was niet echt boeiend, beide partijen erg mat, ws. blij dat het de laatste was.

• Alegandro

Kieka,

Volgens mij vergeet je nog te vermelden dat er bepaalde geweldplegingen tegen de scheidsrechter plaatsvonden…Met bijkomende rode kaart natuurlijk

• kieka

Ik dacht laat ik langzaam beginnen, maar idd er waren ook 2 rode kaarten, snap trouwens niet dat hij geen definitief kreeg…

• (Duim)-Zuigertje

Grof onsportief gedrag t.o.v. tegenstander is (zou moeten zijn) altijd definitief.

Grof onsportief gedrag t.o.v. scheidsrechter(s) is altijd rood + een rapportje.

In de reget beide 12 wedstrijden waarvan 4 voorwaardelijk.

• ericc

Voor wie waren deze rode kaarten???????????????

• kieka

beide aan sos kant….als je de topic leest over promotie naar de evt. open komende plek in de 1e divisie zegt het genoeg over sos, op deze manier zullen ze zich niet geliefd maken bij de tegenstander, maar goed dan praten we eigenlij over de ontvlambare coach die een aantal spelers mee trekt en het zeer onsportieve publiek, best zonde want ander komen ze denk ik toch verder….