Hurry-up of Loreal

• #4 - Barry

@ Kieperkiller

Venlonaren zullen kapot zijn van nederlaag en door (zoals zij het zelf zeggen) de niet-noodzaak tot promoveren (lijken ze alleen maar lastig te vinden ivm spelersmateriaal en budget) zullen ze de nacompetitie zeker niet winnen, na een lang seizoen en teleurstellende extra wedstrijd.

Zelf reken ik Swift tot de belangrijkste nacompetitiekandidaten (ik vind dat zij het meest geraffineerde spelletje spelen en op basis van het hele jaar aanspraak mogen maken op, in tegenstelling tot sommige anderen…) - maar met al die lastige uitwedstrijden is het eigenlijk onzeker voor iedereen. Het zal van vanalles afhangen en er kan van alles gebeuren.

En dan ook nog eens een beslissingswedstrijd…

Leuk dat jij je in de underdogrol manouvreert, terecht ook denk ik. Maar niet voor niks natuurlijk dat dhr. Louwers in de krant zegt dat jullie 1 gróót ‘voordeel’ hebben. ;)

Ach eerst eens kijken wat er woensdag gebeurt…

Alsnog vrolijk Pasen!

@ Kermit het kwakje, Sesamstraat weer naar half 7?????

• Liefhebber112

De grote dag vandaag, ben benieuwd wie t gaat worden en wie de nacompetitie mag gaan spelen…

• boom

ik denk Loreal

• #4 - Barry

@ Boom

Hoe zou dat nou komen….?

• Venlo!

Ik hoop Loreal! Zou echt super tof zijn.. en VVV eredivisie en Loreal!

FEESSSTTTTTTTT!

• Kampioenen

Kampioenen..

Jammer voor iedereen die dacht dat loreal zou winnen.

Arnhem kleurde oranje woendag avond…

Denk dat hurry up nog wat gaat shoppen.

En dan hopen dat ze er in blijven maar gezien de kwaliteit moet dat mogeljk zijn.

Mannen heel erg veel succes volgend seizoen..

• sup hurry up

hey kampioenen,

Niet alleen dachten menen dat loreal ging winnen maar volgens mij hadden de scheidrechters dat liever ook gehad.

Jammer voor hun!

Hurry up speelt ok met 4 of 5 speler loreal op conditie stuk..

Kampioenen ole ole

• Hanzz

Wel gefeliciteerd, wel typisch hurry up, altijd slachtofferrol altijd schuld van een ander, jammer is dat…. zelfreflectie is lastig!

• konio

V&S!!!