Hurry-up of Loreal

• Sjaakkie#73

Achterlijk idee van NHV?? Hoe kom je daar bij wanneer zou deze wedstrijd anders gespeeld moeten worden.

Paasweekend is vooraf al gepland als wedstrijd vrij weekend ivm kwalificaties van onze selectie teams.

Volgende week begint de nacompetitie alweer. Het is dus ook geen oplossing de nacompetitie te verschuiven omdat er al een midweekse wedstrijd gepland zou staan.

Het is pas competitie vervalsing als de 1e wedstrijd van de nacompetitie gespeeld word nadat al de 1e en 2e wedstrijd gespeeld zijn. Ik vind het meer als Logisch dat deze wedstrijd woensdag gespeeld word.

• boom

Nacompetitie is toch zeker niet belangrijker dan beslisingswedstrijd? Tijdens de nacompetitie wordt in weekend en doordeweeks gespeeld dus 2 keer per week. De eerste ronde van de nacompetie zou dan gewoon aan het eind geplaatst kunnen worden zodat het seizoen + nacompetitie maar een halve week langer duurt. Ik vind dat de kampioen van de hoofdklasse een leuk feestje na de gewonnen wedstrijd meer verdient dan de nacompetitie kampioen (wat natuurlijk ook een goede prestatie is).

• Iemand

Wanneer de dames een beslissingswedstrijd hadden moeten spelen zouden beide wedstrijden in het weekend van 18/19 april gepeeld worden en was de gehele nacompetitie uitgesteld.

Waarom kan dit opeens niet meer bij de heren. Wie zou het best bevriend zijn met onze competitie leider.

• Liefhebber112

Het meest belachelijke is nog dat er niet gewoon aan het begin van het seizoen een datum gaprikt kan worden voor dit soort wedstrijden. Iedere competitieleider, behalve meneer Lauw dan, weet dat bij een gelijke stand aan het einde van het seizoen een beslissingswedstrijd gespeeld gaat worden. Als je dan weet dat vorig weekend de competitie afgelopen is en volgend weekend pasen en de selectieteams spelen, kun je ook de nacompetitie een week, of een halve week uitstellen waardoor een kampioenschap, waarvoor een heel jaar hard is gewerkt, gewoon op een zaterdag binnengehaald kan worden.

Nu moeten eerst de spelers van beide teams een dag werken of naar school en daarna een wedstrijd spelen. Winnen ze vervolgens de wedstrijd is of de baas of de docent van de spelers niet blij omdat ze niet productief kunnen zijn vanwege een te leuk feestje…

Erg jammer denk ik dat het op deze manier moet lopen.

Geen idee wie er gaat winnen, maar ik wens in ieder geval beide teams veel succes en tot woensdag!

• Sjaakkie#73

Ik vind dit allemaal een beetje overdreven, je kunt natuurlijk ook vooraf kijken naar de regels , en dus weten dat er bij een beslissingswedstrijd niks anders op zit als een doordeweekse wedstrijd!

• boom

Volgens jou staat er dus in de regels dat een beslissingswedstrijd op een doordeweekse dag gespeeld wordt?

• #5 - Harry

Das inderdaad een bijzondere gedachte…

• Liefhebber112

Inderdaad mooie gedachte, maar dan nog kunnen ze toch aan het begin van het seizoen de datum voor de wedstrijd plannen en niet 2 teams in onzekerheid laten door te wachten tot ze zeker weten dat er een beslissingswedstrijd komt en dan vervolgens nog niet duidelijk zijn…

Gewoon een beetje jammer dat onze competitieleider nog steeds niet verder kan denken dan een week!

• borisje

Maar wie gaat er nou winnen eigenlijk? Daar ging het topic over dacht ik…

• faassen

Hurry up gaat hem winnen!

Daar zitten goeie spelers die naar mijn weten, allemaal in Oranje Selecties hebben gespeeld.

Loreal n paar keer zien spelen, leuke spelers, maar ze kunnen wel een potje janken zeg