Hurry-up of Loreal

• australie

hee dikke kom je kijken dan

• J.A.

Hebben allebei niet veel te zoeken in de eredivisie..

Hurry Up zal het wel winnen

• boom

Ik hoor helemaal niemand over het achterlijke idee van het NHV om een kampioenswedstrijd op een woensdagavond te houden!

Verder denk ik dat beide teams zullen promoveren naar de eredivisie, niet via beslissingswedstrijd dan wel via nacompetitie. Aan elkaar gewaagde teams. Ben benieuwd wie er gaat winnen woensdag

• Gele kaart

Wie fluit deze wedstrijd?

• Iemand

Hoezo achterlijk idee? We zijn inmiddels toch wel wat gewend van onze competitie leider.

• Tjonge

Ik hoor toevallig van Bert en Ernie dat de twee gebroeders Scherhage/Scherhage naar Arnhem zullen reizen om deze wedstrijd te fluiten!

• Sprite

Kermit de Kikker Schreef:

——————————————————-

> Ik hoor toevallig van Bert en Ernie dat de twee

> gebroeders Scherhage/Scherhage naar Arnhem zullen

> reizen om deze wedstrijd te fluiten!

Zal toch niet waar zijn he !!!!!!

• Gele kaart

vd Beek / Egberts… denk ik.

• Tjonge

Hoezo??

Wat is er mis met scherhage/Scherhage? Altijd goed voor dit soort wedstrijden.

Stellen zich terughoudend op!

Laten beide ploegen lekker handballen, zijn altijd neutraal, weten een wedstrijd goed te leiden en vinden spelers belangrijker als hun zelf.

Wat wil je nog meer… sterker nog ze zijn misschien wel beter als van der Helm/Wiebrands…

Of overdrijf ik nou een beetje….

Ik weet in ieder geval dat Miss Piggy helemaal wild is van één van de twee broers!

Wellicht meer hierover in “ TV sesamstraat Boulevard”

Gr. kermit

• Safe

Het word Loreal, maar beide teams zullen het in de eredivisie dan niet redden. Het verschil is te groot….