Voorspelling dames hoofdklasse A 4 en 5 april

• stapelbergje

GIBO Groep/Kwiek 2 - Zeeman Vastgoed/SEW 2 –> Kampioen

VZV - Stevo –> helaas een twentse ploeg degradeerd

Borhave - Havas

DTS'48 - TVO –> helaas door de overwinning van DTS degradeerd TVO

Auto van Ewijk/LHC - Nieuw Heeten —> LHC heeft het meeste recht op handhaving

van Rooyen/VVW - ZAP –> helaas het kampioenschap verspeeld…..

Iedereen een fijne laatste wedstrijd gewenst en tot volgend jaar en heten we welkom aan

DOS en Westsite….

• Sporter

SEW 2

VZV

Havas

DTS

Nieuw Heeten

VVW

Waarom heeft LHC het meeste recht op handhaving?

• ballenmeisje

Ja dat vroeg ik me ook al af??

Ben het voor de rest met Sporter eens

• jeetje

ja snap ik ook niet echt, LHC zit al jaren in de strijd tegen degradatie je kunt je afvragen of ze dan wel hoofdklasse waardig zijn… TVO heeft het dit jaar erg moeilijk, maar knokken nog wel voor wat ze waard zijn. (op een wedstrijd tegen SEW na, maargoed volgens mij was dat niet helemaal doordacht)…

Zou het erg jammer vinden als 2 twentse ploegen degraderen, en er geen nieuwe twentse ploeg bij in komt.. bedoel toch wel twente rules had ik van jou ook wel verwacht stapelbergje…

• ballenmeisje

Ik zal nog maar reageren over de uitslagen van afgelopen weekend want

volgens mij durft stapelbergje de discussie niet aan te gaan!

Wel aparte uitslagen trouwens!

borhave gewonnen van Havas! niet verwacht van havas

en Zap dikke nederlaag van VVW! ook niet verwacht

• boom

Ik begrijp stebelbergje wel!

10 Auto van Ewijk/LHC 22 3 3 16 9 : 35 487 : 572 -85

11 TVO 22 4 1 17 7 : 35 417 : 590 -173

12 Stevo 22 1 1 20 3 : 41 403 : 523 -120

Lhc heeft heel vaak net met 1 punt verloren, en heeft het gezien de punten en het scoreverschil toch een beter seizoen gedraaid. Feiten zijn feiten.

LHC gefeliciteerd!

Borhave is een erg goed team, als dat bij elkaar blijft kunnen die nog ver komen!

HAVAS jammer net niet he!

Kwiek verassend goed gedaan tegen SEW.

VVW veel succes in de beslissingswedstrijd tegen Foreholte!

SEW 2 veel plezier in de 1e divisie!

De rest next year better luck!!!

Teams die buiten spelen veel succes in de competitie, as woensdag VVW-DTS succes en respect dat jullie op dat harde asfalt de strijd durven aan te gaan. Geniet van het zonnetje!

• Sporter

Dat klopt, LHC heeft een beter doelsaldo als TVO en STEVO.

Helaas twee twentse ploegen dus gedegradeerd,

hoe staat het er voor volgend seizoen voor?

Blijven alle teams hetzelfde of gaan veel spelers wisselen van team/cllub?

• Amsterdammer

Ik lees net dat VVW een beslissingswedstrijd moet tegen Foreholte? Ben benieuwd wie dat gaat winnen….

Wanneer is deze wedstrijd, is dat al bekend?

Ik gok op Foreholte… helaas…. Maar denk dat ze gewoon wel beter zijn, eerlijk is eerlijk…

• jeetje

gaat me niet om wie er beter is, gaat me erom dat je elkaar helpt in plaats van naar beneden drukken. kijk naar lhc en nieuw heeten, je kan mij niet wijs maken dat die elkaar niet geholpen hebben… of je er blij mee moet zijn is een tweede, ieder jaar tegen degradatie vechten lijkt me neit echt bevordelijk voor de teamsfeer.. maar het laat wel zien dat hun willen dat salland hoog blijft…

Je bent toch ook niet fan van diegene die kampioen wordt…

• Danielle

Dames,

jullie zullen ons nog wel missen op het forum hoor, denk dat het een stuk rustiger zal worden volgend jaar.. ;)

Maar we zullen jullie nog wel blijven volgen hoor!

Helaas.. Stevo en TVO gedegradeerd dus.. maar wel de teams die volgend jaar even weer alles op een rijtje moeten zetten en bouwen aan het team, want dat was dit jaar al allesbehalve in tact (geldt volgens mij voor beide teams) en bij Stevo stoppen volgend jaar twee ervaren speelsters, dus dat was sowieso moeilijk geworden in de Hoofdklasse. We kunnen nu in de regioklasse lekker bouwen aan een nieuw team en zijn dan hopelijk ook over de meeste blessures heen, want sjonge jonge.. dat was toch wat dit jaar! We hebben alles gehad.. kniebanden, meniscus, enkels, ja zelfs voortanden die uit de mond zijn geslagen door een lompe indring actie van een tegenstander…. Je moet er wat voor over hebben… (leuke sport he, handbal.. haha)!!

En mensen… don't worry… we'll be back!!! Hihi.. ;)

Succes allemaal volgend seizoen!!