voorspelling laatste ronde heren regioklasse B

• Jean United

Blerick- Regioteam CAD2M

Regioteam gaat ondanks de boutbal van Blerick aan de haal met de punten, maar het zal neit makkelijk worden! Misschien stunt Blerick zelfs!

Jupiter '75 - Flexpoint/V&L 2

Voor V&L staat niets meer op het spel en balen dat ze nog moeten afreizen naar Eersel. Als de Juupkes de ziekenboeg (lees: het hele team) kunnen oplappen voor deze wedstrijd dan wordt het nog spannend en anders neemt V&L de punten gewoon netjes mee naar huis. De ploeg die percé wilt winnen zal hier winnen..

Reehorst - Loreal 2

Reehorst wint weer eens..net zoals vorig seizoen op de laatste wedstrijd (fokkers:P)

UGHV - Swift Helmond

Ulft..gaan jullie stunten? Swift uitsyndroom en Ulft het 25-meter-wissel-syndroom..het zal erom spannen!! haha.. Kortom: Swift heeft meer kwaliteit en zal de punten mee naar huis nemen.

Snelwiek - White Demons 2

Uhm..flip a Coin….snelwiek wint!

ASV UDI'96 - VHC

VHC schiet Udi af…simpel! Ben benieuwd hoe het volgend seizoen gaat met VHC…kunnen ze het vertrek van paar spelers opvangen?

• Bil

Je gaat even voorbij aan de vraag of we kampioen willen worden in deze klasse Jean met onze krappe selectie (voor t feestje natuurlijk wel, voor promotie liever niet)

Blerick- Regioteam CAD2M

Als Blerick heel de wedstrijd bij de les is kan dit de verassing van de week worden

Jupiter '75 - Flexpoint/V&L 2

Eerst eventjes op vrijdag en zaterdag een studententoernooitje in Utrecht spelen en daarna 2 punten in Eersel houden!

Reehorst - Loreal 2

Reehorst mag wel weer eens. Loreal hoeft niet

UGHV - Swift Helmond

1 puntje mee naar Helmond

Snelwiek - White Demons 2

Met spelers van Snelwiek 2 erbij zijn de punten voor de thuisploeg

ASV UDI'96 - VHC

VHC

• Jean United

Okej..nu deze informatie gehoord te hebben..:

V&L gooit de A-jeugd het veld in en aangezien de Juupkes al hun kruit verschieten en de andere helft van het team blesseren in de studentencompetitie..wint V&L hier op looprekstand de wedstrijd…

• helderziende

Oh Bil wordt een makkie dan, V&L is moegefeest en gevoetbalt dus komen voor spek en bonen naar De Juupkes.

Is mooi afsluiten met een thuisoverwinning op de kampioen

• Bil

Wij hebben in navolging van de heren van V&L gister ook maar gevoetbald, dus wellicht wordt het dan toch nog spannend morgen

• yank

Dan kunnen we beter gaan voetballen morgen bill

• Bil

Ik ben voor, nog nooit zo scherp geweest als gister.

• Elle Wijsneus

Alweer een leuk wedstrijdverslag van onze Jean United…

Jean… het was echt niet mijn schuld dat we omgereden zijn met dat bierfitske… het stuur ging niet meer naar links… of dat aan het bier gelegen heeft weet ik niet. Enfin… ik ga geen voorspellingen doen, heb ik hele seizoen nog niet gedaan… ben gewoon altijd bang dat ik ze niet goed heb…

Ow… ik ga het filmke eens fkes in elkaar zetten… zal niet veel worden, maar een kleine sfeerimpressie van het feest zal het wel geven. De rest hebben we niet meer kunnen filmen door een of andere vage reden… (Alcohol?!)