Regio C 04-05 April

• Huphup

22. Round 04.04.2009 - 05.04.2009

—————————————————————

Hercules - Saturnus '72 -:-

KB-Shop/Ventura - Gemini -:-

ODIS - Atomium '61 -:-

Schipluiden - Westlandia 2 -:-

Stompwijk '92 - Internos -:-

v.d. Voort/Quintus 3 - OASE -:-

Mijn voorspellingen:

Hercules

Ventura

Atomium

Westlandia

Internos, zou het ze lukken????

OASE

• Ashley

-Hercules

-Ventura

-Atomium

-Westlandia

-Internos

-OASE

• Handjes

Hercules wint eenvoudig

Ventura gaat het heel erg moeilijk krijgen, zeker gezien de uitslag van afgelopen zondag

Atomium wint gezien de goede reeks de laatste weken

Westlandia wint eenvoudig

Internos makkelijk zelfs-> Alvast Gefeliciteerd met jullie terechte kampioenschap (al moeten jullie wel nog winnen zondag)

Quintus 3 natuurlijk, geen twijfel

Succes allemaal met de laatse ronde

• Babs in 't doel

Stompwijk:beste wedstrijd van het seizoen + internos: slechtste wedstrijd van het seizoen = 20-21 = INTERNOS KAMPIOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga jullie nu al missen op het forum :( maar wij gaan vast richting hoofdklasse!!!

allemaal bedankt, enne, ventura, zet 'm op in rangschikkingspotjes ;-) Volgend jaar gemini kampioen:-))))

ik ga slaaaaaaaaaaaapen……

x

babs in ‘t doel (vanaf volgend seizoen ’babs op de bank' ;-))

• Feessie

Internos gefeliciteerd met jullie kampioenschap! Ik gok ook dat jullie het in de hoofdklasse nog leuk zullen gaan doen!! Succes in ieder geval

babs….wat is dat stukje van op de bank ??? stop je met keepen??

• Babs in 't doel

Thanks melliebellie! Ben erg benieuwd hoe het in de hoofdklasse zal vergaan, waarschijnlijk geen 50-15 uitslagen ;-)

Stoppen nog niet, maar Babs op de bank omdat ik een (letterlijk) groot jong talent naast me heb die ik nog meer zal motiveren om ook in de hoofdklasse alle ballen uit dat netje te houden! :-) Tja, er is een tijd van komen, en een tijd van…….

Groetjes!!!

• Feessie

Hahah nee 50-15 zal je denk nog ff niet gaan lukken!

Maar jullie mogen wel weer tegen Velo gaan spelen zag ik. Die zijn wonderbovenwonder toch niet gedegradeerd!

hmm bijna met handbalpensioen…

• Babs in 't doel

wonder boven wonder?? Dus dat is vast 1 tegenstander die we kunnen hebben ;-)

• Feessie

ja dat denk ik wel hoor! ik had echt gedacht dat die weer terug zouden komen in de regioklasse maar ze hebben de laatste wedstrijd gewonnen enzo dus net 1 puntje meer als 2 andere ploegen…echt kantje boord dus :)