Hallo allemaal.
Allereerst HVBS gefeliciteerd met het kampioenschap, jullie hebben het verdiend, veel succes in de hoofdklasse volgend jaar.
Voor dat ik me laatste voorspelling doe voor de competitie, wil ik toch nog even zeggen wat een seizoen in poule d van de regio klasse.
Tot op de laatste wedstrijden is het spannend gebleven wie er kampioen zou worden, en het is nog steeds spannend welke teams er uiteindelijk gaan degraderen.
Hier mijn voorspelling voor de laatste wedstrijden.
Zaanstreek - Hercules. Zaanstreek pakt na een ren je rot wedstrijd 2 punten
Kras/Volendam 3 - HVBS. Beide ploegen hoeven niet meer, dus gelijk spel, zal lang onrustig blijven in de kantine van de Seinpaal.
Hercules 2 - LHV. Zet in op Hercules, voor LHV valt er niks meer te halen.
Lotus- vandenBerg/WeHaVe. Lastige wedstrijd voor de mannen van We have maar kunnen vrij uit handballen, Lotus moet om uit degradatie zone te blijven, 2
punten voor WeHaVe.
ARC - Tonegido. ARC gaat het niet redden tegen Tonegido, punten gaan mee naar de kop van Noord Holland
SDS '99 - Zaanstreek. Appeltje eitje voor de mannen van Zaanstreek, 2 hele belangrijke punten dus voor Zaanstreek
van Rooyen/VVW - UDSV 2. Van Rooijen wint makkelijk van UDSV, ze zullen in eigen huis laten zien waarom ze de nummer 2 in de poule zijn geworden.
Hvbs - Udsv. Hvbs zal deze wedstrijd alvast gaan gebruiken als oefen wedstrijd voor volgend seizoen, punten blijven in bunschoten.
Iedereen succes nog met de laatste wedstrijden,
Groeten nr 12