Uitslagen Ronde 19 Heren Regio Klasse C

• narfy

EHC - Hellas 3: 26 - 27 (13 - 12); geen beste wedstrijd van Hellas 3, maar toch weer 2 punten meegenomen naar de Laan van Poot. EHC bleef zijn Ren-Je-Rot-spelletje spelen, en maakten tegen het eind van de wedstrijd een aantal fouten waar de ervaren ploeg van Hellas van kon profiteren. Hellas 3 raakte niet in paniek, bleef ook z'n eigen spelletje spelen en was doeltreffender.

• b.a.

Tjonge jonge wat was ik goed!!!

Andere uitslag:

DES '72 - Snelwiek 2 22:37

Het blijft spannend tot de laatste wedstrijd!!! hehe!

• het medium

hwc geen moeite met northa 36-22

gaan de mannen van hellas volgend seizoen de hoofdklasse in knappe prestatie

of hellas 2 moet degraderen dan mogen ze nog een jaartje blijven

• Giedd

DWS - Unitas 28-25

Zoals de laatste 4 weken speelde unitas weer eens een belabberde eerste helft !

rust stand was dan ook 15-9 ! tweede helft ging unitas weer wat beter aan de

bak en dat resulteerde bijna nog in een stunt ! 10 punten is het verschil geweest

dus de vechtlust van unitas kan geprezen worden !

jammer dat er hele rare figuren rondlopen bij DWS die volgas gaan schelden

als het ff niet loopt met van alles en nog wat! en vooral het gemekker tegen de

scheidsrechters was ongeloofelijk ! ik denk dat ze van geluk mogen spreken

dat ze het allemaal pikte anders had er misschien een hele andere uitslag

op het bord gestaan !

maar……. ook positieve dingne over DWS : Lekker jong ploegje en als ze hun kop allemaal

kunnen houden hebben ze best wel potentie !

Unitas klaar dit seizoen en kan het weer richten waar ze een poultje lagen spelen op het

veld en hopelijk iets meer wedstrijden pakken !

• Heineken

Na eerst een drama wedstrijd in Leidschendam te hebben gezien, waar Hellas wat traag uit de startblokken kwam en aan het eind verzuimde de wedstrijd op slot te gooien. Gelukkig hielp het gepruts aan EHC kant Hellas een handje.

Maar Narfy, er waren er niet veel die doeltreffend waren….kan me er maar 1 voor me halen!

Vervolgens de auto in voor een wedstrijd

Saturnus '72 - Hercules

De mannen van Hercules reisde zonder coach en 5(!!!!) afwezige spelers af naar Ridderkerk. Tien minuten lang leken de mannen van Saturnus er een leuke (spannende) wedstrijd van te maken. Daarna werd elke fout van Saturnus keihard afgestraft en Saturnus werd op alle fronten voorbij gelopen door een ontketend Hercules. Ruststand 11-18. Waarbij de TANK al neerplofte op de vloer en aan de zuurstofTANK leek te moeten….net als de rest van z'n team, helemaal op.

De eerste minuten na de pauze leek het erop dat Saturnus de sublieme break-out van de tegenstander onder controle had. Maar Hercules had er zin in en ging door waar het de 1ste helft was gebleven….rennuhhhh! Halverwege de 2de helft slopen er bij Hercules wat slordigheden in en dit voorkwam een nog grotere uitslag.

De prima leidende mannen in het zwart hadden een makkie vandaag (1x 2min en 1 gele kaart geloof ik). In een zeer sportieve pot.

Hercules heeft als debutant in deze regio nogsteeds 1 doel voor zondag en dat is boven Saturnus L te eindigen!!! en dan stiekem ook nog de 3 plek innemen?????

• narfy

Heineken, je hebt helemaal gelijk… het was niet best, ook de lelijke wedstrijden moeten gewonnen worden!! :)

Het kratje staat koud voor jullie… Apfelkorntje erbij voor jullie keeper (wie drinkt in hemelsnaam dat bocht nog!?)!

• b.a.

Heineken,

voortaan sneller die bal van de zijlijn opvoeren hè!

Dan lijkt het net of je het spel niet probeert te rekken!!

:-)