Scheidsrechters van het seizoen 2008/2009

• Gele kaart

Na enkele jaren Daems/van Roij als beste scheidsrechters van Nederland uitgeroepen te hebben, is het tijd voor een nieuwe benoeming. Welk scheidsrechterduo vinden jullie het meeste recht hebben op de titel scheidsrechters van het seizoen 2008/2009?

• #5 - Harry

Ik ga voor vd Helm/Wiebrands, als afscheidscadeautje en tevens een waardig bedankje. De belangrijkste outsiders zijn vd Beek/Egberts, maar deze twee jonge heren moeten op dit moment nog enkele koppels voor zich dulden. Bol/v Eck en v Dijk/Wijtenburg maken het rijtje met potentiële scheidsrechters van het seizoen 2008/2009 helemaal compleet.

• Sjaakkie#73

Ik ben het hier wel met Harry eens.

• fietspad

ik heb ze nog ‘n paar keer in actie gezien en d’r is sowieso geen ander koppel dat ook maar enigszins aanspraak maakt op de titel dus lijkt me duidelijk…

Daems/van Roij

• #4 - Barry

Daems/van Roij. Schande hoe ze er uit zijn gebonjourd, nog steeds de besten van het land.

• #5 - Harry

Naar mijn informatie niet eruit gebonjourd, maar zelf gestopt en voor de hoofdklasse gekozen. Vanwege een te laag landelijk scheidsrechterniveau fluiten ze toch nog enkele eredivisieduels… Zeker een steengoed koppel, maar om nogmaals in aanmerking te komen voor scheidsrechters van het seizoen?

• fluit

in mijn ogen zijn dat zeker Bol/v.Eck, en als goede 2de Schneider/Schneider, echter die kom ik de laatste weken nergens meer tegen, zijn die gestopt of zo ??

• Gele kaart

Ik ga zelf voor vd Helm en Wiebrands. Een degelijk scheidsrechterkoppel dat na dit jaar afscheid neemt van de handbalvelden. Daems en van Roij fluiten natuurlijk altijd erg sterk, maar het niveau dat zij op dit moment normaliter leiden is ook niet te vergelijken met de eredevisie.

• Sjaakkie#73

Schneider/Schneider is wekelijks actief in de Eerste Divisie

• Gele kaart

Dus die maken definitief geen kans ! / ?