V&L 2 Kampioenen Regioklasse B

• Jean United

Beste competitiegenoten!

V&L 2 Kampioenen!!!

Aanstaande zaterdag staat er een feest gepland en voor dit feest roepen we de hulp in van alle teams in de competitie:

Loreal: gelieve de platte kar te leveren met muziek en liederen (muziekbladen volgen nog)

Ulft: het kantine-meisje (iedereen die gratis bier uitdeelt is welkom)

VHC: misschien kunnen jullie een onpartijdige scheidsrechter leveren om de boel in toom te houden;)

iemand nog wensen?

• Brak

Nodig ventje ook uit, dan heb je je stand-up comedian ook

• Oemoemenoe

Jean United Schreef:

——————————————————-

> Beste competitiegenoten!

>

> V&L 2 Kampioenen!!!

>

> Aanstaande zaterdag staat er een feest gepland en

> voor dit feest roepen we de hulp in van alle teams

> in de competitie:

>

He teampie Jean, Even voor de duidelijkheid: Zondag is het mega feest pas he!!!!

We moeten eerste nog even een serieuze pot handbal op de mat gaan leggen tegen UDI he ;->

• supporter

Leuk Jean tikkeltje arrogant maar wel lachen hoor.

Ik hoop dat jullie een mega feest hebben, als ze dat kunnen in Geleen…feestvieren..!!

Ik hoop meteen ook dat jullie wel gewoon blijven ballen zoals de rest van dit seizoen want dat verdienen andere clubs die keihard knokken tegen degradatie wel.

• Vouwfiets

V&L zal zeker komende zondag alles gaan geven. Of er genoeg animo is om volgende week zaterdag naar Eersel te gaan weet ik niet. We kunnen ons immers 4 punten aftrek wegens niet komen opdag veroorloven!

• Bil

Ik geef je groot gelijk, ik heb ooit een hond gekocht in Eersel. Toen ik thuis kwam was ie dood..

Bovendien hebben we de niet de gezelligste kantine uit deze klasse (understatement van het jaar)

Wij hebben ook zo'n dubbel gevoel om nu komend weekend naar Doetinchem te knorren nu er niets meer op het spel staat.

Proficiat met het kampioenschap!

• Gele kaart

V&L gefeliciteerd!

• Jean United

@ Supporter:

Een tikkeltje arrogant?

@ supporter en Oemoemenoe:

Wij zullen onze uiterste best doen om Snelwiek te helpen, aangezien ook zij puntjes hebben afgesnoept van onze naast belagers de Juupkes en Hv de Platte Kar. Wij vervullen gewoon onze sportieve plicht en stellen onze 2 banken supporters niet teleur. Wij maken er een leuk kampioensfeestje van!

Misschien kan Blerick de kampioensbal leveren..die hebben altijd zo'n goeie ballen…

• Rebel-IKEA

Het kantinemeisje moet zelf badmintonnen;)

Jammer dat we jullie niet meer terug zien in de gezelligste kantine van de regio B

• Wasbaer

Hee Jean-United,

wedstrijdbal is onderweg, we hebben genoeg van zulke “klote-ballen” op voorraad !!

Maak er zondag een fijne happening van en vier na de wedstrijd nog eens lekker vastelaovend

Wasbaer