regio D wk 21

• ONBEKEND

volgens mij is het zaterdag voor hvbs der op of der onder.

De week er na tegen volendam die thuis alleen van lhv hebben verloren.

Zijn jullie daarom zo aan het flirten met volendam om ze daarna mee uit te nemen?

Ik ga er vanuit dat jullie daar niet gaan winnen

LHV KAMPIOEN

• toerist

Volendam is niet gevoelig voor feestjes,houden ze niet van!!!

Ze zijn wel gek op bier en vis,dus je weet nooit wat er gebeurt als hvbs met een paar kilo paling en bier aan komt zetten?

We zien het wel,eerst moeten we zelf zien te winnen om kans te blijven maken.

• henkes

Haha, volgens mij balen sommige hier van een jaar hard trainen om vervolgens een mislukt seizoen te hebben door de palingboeren die nauwelijks trainen.

• nr 5

Vis word aan het eind pas verdeeld henkes!!!

Zal een leuk en spannend avondje worden en wie er ook wint of kampioen word het seizoen is al geslaagd te noemen en met een beetje geluk worden wij kampioen van deze leuke klasse en zo niet dan gaan we volgend jaar weer gezellig ballen in regio d met hopelijk wat meer spelers dan dit jaar en zien we wel waar het schip strand.

Lol voorop dwarse trage jonge hond hahaha!!!

• Rammer

HVBS - VVW/vanRooijen => de wedstrijd waar het dit weekend om draait voor het kampioenschap en

hvbs gaat met de winst aan de haal en wordt kampioen en kan volgende week met een gerust hart feest vieren in volendam zonder dat er over vervalsing gesproken gaat worden.

Zaanstreek - KRAS/Volendam => De hitte van de zaal breekt de oranje hemden op en verliezen de wedstrijd nipt. (ohja en geen hars in deze zaal)

LHV - ARC => LHV wint en wordt net als vorig seizoen 2e in de ranglijst

Tonegido - LOTUS => Tonegido wint deze wedstrijd met gemak

UDSV 2 - Hercules 2 => UDSV thuis erg sterk maar Hercules neemt de punten mee naar Den Haag

vandenBerg/WeHaVe - SDS'99 => Mogen deze wedstrijd niet verliezen en dat doen ze dus ook niet, de punten blijven in weesp.

Uhm Henkes ik was wel moe hoor afgelopen zaterdag en ben nog geble sseerd geraakt ook hoop wel dat ik optijd weer fit ben…

Maar het gaat al weer een stuk beter met me dan afgelopen zondag..

Ik hoop dat we kampioen worden en wens iedereen veel succes van 't weekend

Groeten Rammer

• henkes

Spannend gaat het zeker worden mannen. Ons seizoen is zeker al geslaagd en mijn eerdere opmerking was maar een lokkertje.

Rammer welkom bij de geblesseerden, ben ik nu zowat de enigste nog die “ fit” is?

Moe zijn van afgelopen zaterdag komt waarschijnlijk door de vertraging, hierdoor word je vanzelf moe (of is het lui)

Onze keepert is wel erg stil deze week, beetje bang voor de 35 voorspelde tegen doelpunten?

• Rammer

Ja vertraging had ik vrijdag al opgelopen want ik zou om 22:00 al naar huis gaan maar dat werd 01:00 (bier vertraging) en moest om 05:30 weer op anders zou ik m'n vliegtuig missen dus dat kan wel kloppen ja.. En ik ben al zo goed met tijd….

• zuidwenk

HVBS - van Rooyen/VVW > 24-30 Erg optimistisch van Rooyen, van waar die zelfverzekerdheid? zo best waren de laatste wedstrijden toch niet?

HVBS - van Rooyen/VVW –> 21-20

Zaanstreek - Kras/Volendam 3 > 26-28

LHV - ARC > 25-22

Tonegido - Lotus > 31-30

UDSV 2 - Hercules 2 > 28-24

vandenBerg/WeHaVe - SDS '99 > 30-20

• van rooyen

zuidwenk Schreef:

——————————————————-

> HVBS - van Rooyen/VVW > 24-30 Erg optimistisch van

> Rooyen, van waar die zelfverzekerdheid? zo best

> waren de laatste wedstrijden toch niet?

Ach, we moeten het toch een beetje spannend houden in de poule?!

• nr 10

Tip: Blondines doen het ook goed in Volendam hoor…