regio D wk 21

• nr 5

HVBS - van Rooyen/VVW.Gelijkspel,Hvbs stelt feest een weekje uit om gezellig met de mannen van Volendam te feesten.

Zaanstreek - Kras/Volendam 3.Kleine overwinning Zaanstreek,Volendam zet kaarten op 2e elftal.

LHV - ARC.Als de mannen uit Leusden er nog zin in hebben een ruime overwinning.

Tonegido- Lotus.Lotus speelt zich veilig.

UDSV 2 - Hercules 2.Oud tegen jong,conditie gaat winnen van routine.

vandenBerg/WeHaVe - SDS '99.Punten voor weesp.

Mannen van van rooijen doen jullie ook een keer mee in de voorspellingen?????

Succes en maak er een spannend weekend van.

• van rooijen

HVBS - van Rooyen/VVW > 24-30

Zaanstreek - Kras/Volendam 3 > 26-26

LHV - ARC > 25-15

Tonegido - Lotus > 31-29

UDSV 2 - Hercules 2 > 26-23

vandenBerg/WeHaVe - SDS '99 > 30-22

• nr 5

Ben benieuwd of je gelijk krijgt,zal wel weer extra spannend worden de laatste 2 wedstrijden!!

• henkwil68bier@hotmail.com

nr 5 Schreef:

——————————————————-

HVBS - van Rooyen/VVW. Hangt van hvbs zelf af hoe spannend het wordt durf eigenlijk geen voorspelling te doen. (36-35? speciaal voor onze keepert)

Zaanstreek - Kras/Volendam 3. Winst zaanstreek, gun deze ploeg lijfsbehoud.

LHV - ARC. denk dat lhv helemaal van slag is, dus gok gelijkspel

Tonegido- Lotus.Lotus speelt zich veilig.

UDSV 2 - Hercules 2. winst hercules, udsv kan beter maar weer eens wegblijven.

vandenBerg/WeHaVe - SDS '99. Walk over voor wehave.

Suc6 maar weer.

Deze week is er voor de mannen van hvbs weer een training vertraaging, komt dus allen!!

• nr 12

Hier mijn voorspelling voor komend weekend.

HVBS - van Rooyen/VVW. Winst HVBS, van Rooyen krijgt zijn schutters niet in stelling .

Zaanstreek - Kras/Volendam 3. De mannen uit volendam laten een puntje liggen, gelijkspel

LHV - ARC. ARC is van slag de laatste paar weken, punten blijven in Leusden

Tonegido- Lotus. Tonegido uit altijd lastig, Lotus gaat zonder punten naar huis.

UDSV 2 - Hercules 2. Oud tegen jong,conditie gaat winnen van routine. Mooi gezegd nr 5 sluit ik me bij aan.

vandenBerg/WeHaVe - SDS '99. Winst WeHaVe, zullen er wel voor moeten knokken, krijgen het niet cadeau van SDS 99.

Weet iemand al wanneer de wedstrijden die niet gespeeld zijn worden ingehaald, hoop wel voor 5 april, dan blijft het tenminste nog spannend.

Allemaal weer veel succes komend weekend,

groeten nr 12

• nr 5

Hvbs - Udsv hebben we aangevraagd voor 8 of 9 april bij de bond en udsv.

Mooiste had geweest deze week maar helaas kunnen wij dat gezien de traagheid(zie bericht Henk) die wij op dit moment hebben niet opbrengen gezien de blesures.

We spelen al weken zonder wissels of met 1 wissel.

Dat was ook het probleem zaterdag tegen Hercules,wij 1 oude man op de bank tegen 8 jonkies van hercules.Gelukkig konden we na 6 doelpunten voor te hebben gestaan in de 2e helft aan het einde van de wedstrijd nog aan het langste eind trekken ondanks de vermoeidheid.

Kom je effe kijken zaterdag Nr 12?????

• Leuk Joh

HVBS - van Rooyen/VVW. Kleine winst VVW, die alsnog kampioen worden.

Zaanstreek - Kras/Volendam 3. Volendam wint hier

LHV - ARC. LHV zonder al te veel moeite

Tonegido- Lotus. Beide ploegen in goede doen, wordt spannend. Toch Tonegido met de punten in de tas.

UDSV 2 - Hercules 2. Hercules laat zich wederom aftroeven door de ervaren Utrechters

vandenBerg/WeHaVe - SDS '99. Whv zal wel winnen hier, maar kan een pittige wedstrijd worden.

• henk iwl 68bier@hotmail.com

nr 5 Schreef:

——————————————————-

> Hvbs - Udsv hebben we aangevraagd voor 8 of 9

> april bij de bond en udsv.

>

> Mooiste had geweest deze week maar helaas kunnen

> wij dat gezien de traagheid(zie bericht Henk) die

> wij op dit moment hebben niet opbrengen gezien de

> blesures.

> We spelen al weken zonder wissels of met 1

> wissel.

>

> Dat was ook het probleem zaterdag tegen

> Hercules,wij 1 oude man op de bank tegen 8 jonkies

> van hercules.Gelukkig konden we na 6 doelpunten

> voor te hebben gestaan in de 2e helft aan het

> einde van de wedstrijd nog aan het langste eind

> trekken ondanks de vermoeidheid.

>

> Kom je effe kijken zaterdag Nr 12?????

WAS JIJ MOE?

• nr 5

Ik als ouwe kreupele zieke veteraan met 32 jaar ervaring handel dit soort atletiek wedstrijdjes tegen jonge honden af op routine en sta na 5 minuten gewoon een peukie te roken buiten.

Zaterdag ga ik dat nog 1x proberen te laten zien aan jullie en dan ga ik op vakantie tot oktober!!

• toerist

Dankje wel Leuk voor het vertrouwen en dat we op jullie hulp kunnen rekenen bij de inhaal wedstrijd.

Zaterdag gaan de vismannen of boeren zoals ze zich noemen een pakje slaag krijgen die ze nog lang zullen heugen.

Zet in op 20-35 en dan ben ik nog bescheiden.