Uitslagen Heren Regio C

• narfy

De topper van dit weekend tussen Hellas 3 en HWC is geëindigd in een overwinning voor Hellas 3 (24 - 21). De eerste helft ging gelijk op, waarbij vooral de verdediging van beide ploegen goed stond. HWC was iets doeltreffender en ging met een 9 - 11 voorsprong de rust in. Ook de tweede helft ging gelijk op, tot de 45ste minuut, waarin Hellas 3 gelijk en voorbij HWC ging. HWC kon dit niet meer goed maken, en Hellas 3 liep aan het eind van de wedstrijd uit tot 3 doelpunten verschil. Het was een wedstrijd die alle kanten op kon, maar waarbij uiteindelijk de breedte van Hellas 3 de doorslag heeft gegeven.

• Elmo

Unitas kon weinig weerstand bieden tegen het goed spelende EHC dat 3 spelers miste.

een snelle wedstrijd zoals verwacht. dekking van EHC sterker waardoor zij vanuit de dekking konden uitlopen. Het snelle spel van Unitas konden ze makkelijk bijbenen.

overwinning voor EHC 34 - 24(geloof ik)

• het medium

ja narfy een wedtrijd die alle kanten op kon,en inderdaad de breedte vooral in de opbouw was de laatste 5 minuten doorslag gevend,met als belangrijkste factor jeroen sebel

dan moet je als hwc concluderendat de uitslag verdiend was en dat het een spannende topper met een winnaar op ervaring

• Hazewind

Betekent dit dat mijn haagse vrienden kampioen zijn? Leiden heeft vast gewonnen van Leiden en Hercules konden volgens mij zelf al niet meer op de eerste plek komen?

• narfy

Nee, nog 2 wedstrijden te gaan, Hellas 3 staat nu 2 punten voor op HWC, weet nog niet wat Snelwiek gedaan heeft, die stonden 1 punt achter op Hellas na vorig weekend.

• het medium

dws verloren van saturnus 29-18 hoe zou het komen?

wachten op de uitslag northa-snelwiek wordt snelwiek de lachende derde?

• Zlatan

wedstrijd die nergens meer om ging Saturnus 72 - DES 23-26 in het voordeel van DES.

• Balic

Hellas3 heeft na een zeer spannende wedstrijd die door beide partijen gewonnen kon worden aan het langste eind getrokken.

Na het uitvallen van een spelbepalende speler aan hellas zijde ( dat krijg je als je niet meer komt trainen ;-) ) heeft hellas zich niet uit het veld laten slaan en op gecontroleerde wijze de wedstrijd naar zich toen getrokken. beide partijen hadden af en toe last van dwalingen van de scheidsen die het soms niet eens waren. Maar dat deed niks aan het niveau van de wedstrijd. Uitblinker aan hellas zijde mag gezegd worden is angelina!!!

Op naar de volgende wedstrijd die hellas3 wint als het EHC niet laat rennen en gewoon bijft scoren.

• Jantje van Leyden

Saturnus - DWS <> 29-18

Wedstrijd wat nooit een wedstrijd is geworden. De mannen van Saturnus hadden iets meer weerstand verwacht van de jonkies van DWS. Jammer dat de middenopbouwer van DWS gebleseerd aan de kant moest toekijken. Misschien had het dan spannender geweest. Helaas moest een van de DWS spelers met rood van het veld, wat volgens mij een regelrechte anti climax was. Ik heb niet mee gekregen waarvoor deze speler 4 min tijdstraf kreeg en met mij vele (denk ik)… Jammer, was volgens mij niet nodig, maar ja, ik ben dan ook geen scheidsrechter..

Ik geloof dat ik Narfy en kompanen moet gaan feliciteren met het kampioenschap. Dit moeten jullie toch niet meer uit handen geven of zit er nog een AZ-tje in?? HWC, tot volgend seizoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

• narfy

De laatste uitslag is ook bekend… Snelwiek 2 heeft gewonnen met 30 - 20 van Northa! Het gaat spannend worden de komende weken…