1e klasse ZH

• Lord Farquat

Waar ik me aan stoor is dat de regel nergens op gebaseerd is en dat de wedstrijd moet worden overgespeeld waar gezien het verloop van de wedstrijd geen enkele reden toe is.

ik nodig allen uit om as dinsdag een leuk potje harsloos handbal te kijken..

• rodvlhl

Pfff als ik 5km/h te hard rij en geflitst wordt moet ik ook betalen, ook al slaat het nergens op… regels zijn nou eenmaal regels en we hebben met zijn allen afgesproken om je daaraan te houden…. Westlandia niet uitgesloten. Hou je je er dan niet aan, dan mag je in je handjes wrijven dat je nog een kans krijgt.

Bovendien kan het wedstrijd verloop dusdanig zijn beinvloed voor hars gebruik… Als Oliveo dinsdag met 7 eredivisie spelers aankomt, is dat ook competitie vervalsing, zullen jullie ook protest aantekenen, maar zal het wedstrijd verloop ook niet belangrijk zijn…

Kortom je baalt er gewoon van dat je gewonnen hebt en dat dat niet telt… terwijl je in feite gewoon mazzel hebt dat je die wedstrijd mag overspelen

• Lord Farquat

Heb het niet zo op loze regels..

en kortom… je hebt gelijk :p

• Lord Farquat

Westlandia-Oliveo=34-29

het was een snelle (ik vond het een leuke)wedstrijd waarin Westlandia maar niet los kon komen van Oliveo.

Westlandia heeft bijna de gehele wedstrijd 3 doelpunten voor gestaan, alleen kwam Oliveo steeds terug tot 1 doelpunt waarna wij weer aan de bak moesten om voor te komen. vlak na rust had Oliveo een vliegende start en zette ze ons nog op 18-19 achterstand.terug geknokt naar een voorsprong en uiteindelijk een kleine marge opgebouwd van 5 doelpunten.

Strak en consequent gefloten waarvoor mijn complimenten. denk dat we niet kunnen spreken van een hele harde wedstrijd.

Oliveo bedankt voor een leuke wedstrijd, tot volgend jaar (hoop dat we een beetje mazzel hebben eigenlijk)

Grtz