1e klasse ZH

• dor

Alsnog de wedstrijd westlandia - oliveo, de wedstrijd moet over gespeeld worden as dinsdag in naaldwijk…;)

teams spelen voor de 4e keer tegen elkaar dit seizoen, de eerste was een oefenwedstrijd, maar deze zal toch wat anders zijn denk ik…

ik heb zo`n vermoeden dat de wedstrijd zonder hars gespeeld zal gaan worden…

• Lord Farquat

Ik zou ook maar trots op mezelf zijn….

• RPS

Ik zou de regelementen maar even door gaan lezen ipv alsmaar blijven zeiken…

• rodvlhl

je hebt mazzel dat je hem mag overspelen, competitievervalsing hoort gewoon bestraft te worden met een verloren wedstrijd

• Lord Farqaut

alsmaar over blijven zeiken?

een wedstrijd over laten spelen, omdat die met hars gespeeld is.

als zij het verlies van de wedstrijd aan de hars willen toeschrijven.. prima..

deze harsreglementen bestaan alleen in de regio zuid holland.. waar is de regel op gebaseerd?!?

1 lijn bij het Nhv zou al wat zijn…

maar goed we ontmoeten elkaar as dinsdag waarschijnlijk inderdaad.

kijken waar jullie dit keer tegen protesteren.

alaaf meer horen jullie niet meer van me

• D-anios

Westlandia - Savosa -> 28-29 dus westlandia is in ieder geval te verslaan in de Pijl! Succes nog even alle teams!

• rodvlhl

Jullie? ik ben geen lid van oliveo hoor. Maar van wat ik er van gehoord heb is er van tevoren al protest aangetekend dus heeft dit niets met winnen of verliezen te maken. Daarnaast laat je zien toch wel van de regels op de hoogte te zijn, waarom hou je je er dan niet aan? Trouwens hars is volgens mij alleen toegestaan in de landelijke competities, dus als je laat zien dat je zonder hars ook kan handballen mag je misschien ooit nog eens een keer legaal met hars spelen. succes dinsdag

• RPS

Het zal natuurlijk een zeer sportieve wedstrijd worden van beide kanten en een paar goed fluitende scheidsrechters(geen idee nog wie), waar geen commentaar op te leveren valt. Maar wordt het een harde wedstrijd met lompe overtredingen of wordt er een potje kwaliteitshandbal laten zien van beide kanten. Ik ben zeer benieuwd……

• eeuwige nummer 2

Ik hoop het laatste, dan is het nog leuk om naar te kijken!!

• Koots

Oliveo komt in ieder geval om te handballen!