Eelco Overkleeft weg bij Hellas!!

• Deksels

Praten over jeugd inpassen en beleid en dan zo je team in de steek laten? Goed voorbeeld! Stop dan over zes weken..

Of is Ton een te grote persoonlijkheid?

• Harry Heroine

Overkleeft, grootste blaaskaak die er rondloopt op de Nederlandse velden.

• AB

Jammer voor Hellas,

hoop overigens niet dat dit een zelfde Domino effect veroorzaakt op de rest van de selectie zoals dat enkele jaren geleden bij de dames van Hellas het geval was.

• fietspad

't seizoen is toch sowieso al voorbij voor hellas. geen beker meer en kruisfinales zijn verder weg dan ooit. beter dat ie meteen stopt dan dat we nog tegen die arrogante kwal moeten aankijken. mijn zege heeft ie iig om zich per direct terug te trekken in een of andere grot.

• Robdk

Waarom is het dan zon blaaskaak? ken m verder niet.. ben gewoon benieuwd..

• Balic

Ik voel hier in alle berichten een lichte vorm jaloezie dat jullie niet het inzicht en kwaliteit hebben die hij wel heeft!!!!

Als je een echte handbal liefhebber bent en daar ga ik wel vanuit als je zelf speelt, dan kun je van spelers als Eelco alleen maar genieten van zijn genialiteit in het veld.

Eelco bedankt voor al het mooie handbal wat je bij alle clubs hebt te toon gespreid. Hoop je nog wel op de velden te kunnen zien de aankomende jaren.

• Harry Heroine

@ Balic

Slap lullen jongen. Dan zou ik namelijk de hele eredivisie blaaskaken vinden.

Het is gerust een goede handballer, misschien nog wel meer dan dat….. maarrrrrrrrrr….daar heb ik het niet over.

@robdk

Hij is een blaaskaak omdat het een janker is. Eentje die een tikje krijgt en dat gaat zeiken en janken bij de scheids, beejte suarez/lazovic achtig. En om zijn uitspraken in het veld jegens tegenstander, o.a. “weet je wel wie ik ben” , “jij hoort respect voor mij te hebben”.

Dat zal ie wel bij Aalsmeer hebben aangeleerd, daar hebben ze daar een handje van.

• de nanny

Heel jammer voor het nederlandse handbal.

En ja ik denk heel veel jalouzie, ik heb zelden een handballer meegemaakt van deze klasse, ook en echte teamspeler, maar bij de emoties hoort het erbij dat hij zich teveel kan laten gaan en dat verwacht je dan weer niet bij een speler met zijn ervaring.

In zijn team is het zeker geen arrogante speler, maar heeft wel zo zijn sportieve ideeen, een slimme coach maakt daar gebruik van.

Niets ten nadele van Ton Linders, want daar kan ik niet over oordelen.

Voor de tegenstander is het geen lieverdje, maar ja dat hoeft ook niet en daar zijn er nog veellll meer van, maar dan van mindere kwaliteit.

Eelco ik hoop dat je nog een leuk buitenlands avontuur mag gaan beleven en misschien dan toch weer de mogelijkheid van het nederlands elftal, wat vaak vanwege je werk moeilijk was.

Dan kunnen we toch nog van jou genieten hier in nederland.

• J&J

Ik ben eigenlijk best blij dat eelco weg gaat, ja hij was een briljante speler. Onmisbaar? Nee denk van niet, want jeugdig talent Jelmer Laernoes kan makkelijk zijn plek overnemen.

Ja ik weet het hij is daar linkerhoek, maar van oorsprong is hij een opbouwer(zelfs ook een korte tijd bij Jong Oranje). Dus moet Hellas nu moord en brand schreeuwen nu en spelverdeler weg is? Nee, Jelmer Laernoes helpt Hellas naar het kampioenschap.

J&J

• J.

Beter haal je hem weg Jan.

buitend dat wilde ik nog even zeggen dat ik sommige mensen hier wel triest vind doen.