V en S - DSS
Dss in uitwedstrijden toch een stuk minder sterk dan thuis. V&S, hoewel uitgeschakeld, misschien nog zin in een laatste vuurwerkstunt? Voor de verandering ga ik eens gokken op de Groningers.
TB Europe/MHV'81 - Mannak/Hurry Up
Heren uit 't Zwarte gat gaan voor dat laatste sprankje hoop: beslissingswedstrijd tegen Loreal. Ze weten immers dat Loreal huilend naar huis moet uit Arnhem aanstaande zaterdag. Hurry up in ieder geval nog 1 avond vol goede moed en daar kunnen zelfs de heren Scherhage/Scherhage geen speld, stok of genotsknots tussen krijgen.
Schuytgraaf/Swift - Loreal.
Zoals ik al zei: Loreal moedeloos, uitzichtsloos en hopeloos verloren na deze wedstrijd. Swift wint en toont simpelweg te veel gemakkelijke punten te hebben laten liggen - en daardoor geen aanspraak meer te maken op de titel, doch kunnen winnen van de nummer 1.
UDSV - White Demons
O o o, ik gun het UDSV zóóóóó. Toch nog 2 puntjes voor de Utrechters, zou wel leuk zijn, speciaal tegen de witte demonen, die nog klappen gaan krijgen dit jaar: om te beginnen in Utrecht.
Hercules - FIQAS/Aalsmeer 2
Aalsmeer 2 met toch de meeste handbalkwaliteit, zelfs met hun B2-elftal. Gemakkelijk pellen de pellers Hercules kaal tot op het bot.
Denkit/Groene Ster - Euroteh/Bevo 2
Groene Ster gaat voor de periode en Bevo gaat daar niets aan veranderen in een uítwedstrijd.
Kras/Volendam 2 - Internos
Thuis op zondag in Volendam hebben al meer ploegen ervaren dat onze glibberaalen de puntjes graag willen bemachtigen. Vandaar dan ook de overwinning voor Volendam2, olé.
Leuk spannend weekend. Succes allemaal, ik ga genieten.