Voorspellingen Regio C Mannen Ronde 20

• Mark Spier

Saturnus 72-Des 72: Saturnus in een opgaande lijn bezig en thuis duidelijk in het voordeel, winst Saturnus, 25-23

Northa-Snelwiek 2: Te zwak Northa kansloos tegen ontketend Snelwiek, die in de race blijft voor de titel, 23-33

Saturnus-DWS: Als DWS het koppie erbij houdt en zich alleen concentreert op het handbalspelletje en zich niet bemoeit met de scheidsrechters dan krijgt Saturnus het heel lastig, maar de ervaren rotten gaan er toch met de winst vandoor (willen namelijk boven Hercules 3 eindigen, leuke strijd is dat nog!) 26-24

Unitas 63-EHC: Een ren je rot wedstrijd, waarbij EHC in de breedte de betere ploeg is, 33-35

Hellas 3-HWC: DE KRAKER van het weekend!!!!! Ik weet momenteel niet wie de betere ploeg, gezien de uitslagen van beide ploegen van de laatste weken. Wordt een thriller met alles erop en eraan tot het einde van de wedstrijd!!!! Dus laat ik zo voorspellen dat het voor de competitie erg leuk blijft, gelijkspel, 25-25!!!!

Hercules 3 kan lekker een biertje en een apfelkorntje drinken dit weekend (alvast proost en bedankt, Narfy!), erg lekker!!!

Wie wordt er kampioen? Ik dacht eerst aan Hellas, maar ook die maken fouten, dus nu wordt het zo langzamerhand een loterij. HWC, Hellas en Snelwiek hebben de beste papieren, Ik hou het op dit moment op HWC, die hebben de beste papieren, ook al heeft Snelwiek op papier het beste programma. Voor de zeer spannende competitie, zou het leuk zijn als deze 3 ploegen gelijk eindigen en zo een driekampje moeten spelen voor het kampioenschap, dat verdient deze Regio C wel, toch????!!!!!

Tevens wil ik nog reageren op het mekaar afzeiken op dit forum tussen een aantal personen: ik ben het geheel met Jasper eens, dat er best wat gezegd mag worden, maar hou het in het redelijke en ga niet met modder gooien, heeft geen zin!!! Tevens heeft het geen zin om scheidsrechters af te zeiken, die mannen zijn nodig anders kan er niet gespeeld worden en die mannen fluiten voor je vereniging en doen het als hobby, ik bedoel scheidsrechters maken niet alleen fouten, dat doen spelers en coaches ook!!!!! Als je discussieert hou het dan bij het handbalspelletje en ga niet over randzaken zitten zeiken! Dit moest ik toch ff kwijt, de meeste spelers doen dit spelletje toch als hobby en voor het plezier, maakt niet uit of je veel of weinig traint. Ik weet ook wel dat iedereen altijd wil winnen (zonder of met training), maar uiteindelijk moet het plezier en de lol in het spelletje bovenaan staan!!!!

• Jantje van Leyden

Saturnus 72-Des 72:

Wedstrijd om het even. Geen idee wie er wint en volgens mij doet het ook toe…

Northa-Snelwiek 2:

Snelwiek pakt hier gemakkelijk punten. Weinig tegen heel veel

Saturnus-DWS:

Eens kijken hoe de boys van DWS mentaal de zaakjes op een rij hebben staan. Voor Saturnus staat er niks meer op het spel alleen de eer..

Unitas 63-EHC: Sorry voor Unitas maar de punten gaan mee terug met EHC. Ondanks dat de trainer/coach van EHC wat denigrerende opmerkingen maakte vorigre week over de vermeende trainingsarbeid van Saturnus (We doen heus nog wel wat) gun ik de punten meer aan EHC, toch een completere ploeg.

Hellas 3-HWC:

Wie wordt er kampioen? ik schat zomaar in dat een gelijkspel niet tot de opties gaat behoren. 1 ploeg zal van het veld opstappen als winnaar. Ik denk toch Hellas, al is het alleen maar gebaseerd op het meer hebben van ervaring. Denk niet dat HWC de kop erbij kan houden.

Kan niet wachten tot de uitslagen bekend zijn op zondagmiddag!

• JAHJAH

Jaja, met de week wordt het spannender en spannender in de regio C. 6 ploegen die in principe nog meedingen voor het kampioenschap, 3 die er beter voor staan dan de andere 3. De dobbelstenen kunnen nu elke kant op rollen…BIj deze mijn verwachtingen rondom de komende wedstrijden:

Saturnus 72-Des 72:

Saturnus 72 de laatste weken in steeds betere doen en pakt regelmatig punten, DES presteert zeer wisselvallig; de ene week wordt ze afgeschoten, de andere week nemen ze punten mee. Zal de vraag zijn welke kant het dobbelsteentje op rolt, al heeft Saturnus een thuisvoordeel. Ga voor een 28-23

Northa-Snelwiek 2:

Northa geen enkele keer gewonnen en ook nu niet. Zou wel spectaculair zijn, maar objectief gezien is dit een dikke overwinning voor Snelwiek. 20-30

Saturnus-DWS:

DWS de laatste weken helemaal de weg kwijt, Saturnus doet wat het moet doen. Ook dit keer. 26-30

Unitas 63-EHC

EHC is beter dan Unitas. Daarom 27-25

Hellas 3-HWC:

De KLAPPERRRRRR van de week. Bij de bookmakers zal het spannend worden, want wie gaat er met het prijzengeld vandoor? HWC en Hellas hebben aangetoond steken te laten vallen, rest slechts de vraag wie dit keer zijn hoofd koel kan houden. Gok op Hellas. 28-25

• keepertje78

wat een geweldig eind van deze competitie. 3 ploegen die nog kans maken!!!!

wedstrijden die er niet meer toe doen:

des wint nipt van saturnus 21-22

northa maakt geen kans want ook snelwiek doet nog mee 19-33

saturnus is ouder en wijzer 28- 23

unitas rent zich nog een keertje rot en wint nipt 29-28

Als Hellas het “eerlijk”gaat spelen en met het team gaat spelen waar ze het hele seizoen mee spelen, gaat HWC er met de punten vandoor. Maar ja zoals vaker speelt Hellas thuis en staat er niets meer voor Hellas 2 op het spel. Sterker nog, die jongens gaan degraderen en dus MOET Hellas3 promoveren. Het zal erom gaan spannen en stiekem hoop ook ik op een beslissingswedstrijd. Dan kan ik die tenminste bijwonen. Veel succes in ieder geval

• Balic

Keepertje,

Weet niet waar je het fabeltje vandaan haalt dat Hellas3 niet EERLIJK speelt zoals je dat noemt. Alle spelers zijn spelers van het derde en er heeft nog nooit een speler van het 2de met hellas3 meegedaan.

We hebben ons eerder te kort gedaan door spelers met het 2de mee te laten doen.

Nog even de voorspellingen:

-Saturnus 72

-Snelwiek makkelijk

-DWS die hebben wel weer wat goed te maken.

-EHC krappe uitslag en veel geren.

-Hellas3 als ze allemaal in vorm zijn winnen ze de kraker. Moeten ze wel uit een ander vaatje tappen dan tegen snelwiek het geval was.

Hercules3 kan lekker bij komen en daarna nog vol gaan voor een eventueel kampioenschap. Of willen ze dat niet??????

• keepertje78

wat je zegt Balic. Jullie hebben dat al eerder gedaan. misschien dat dat toen niet goed uitpakte, maar het is wel fijn als je daardoor een volle reservebank kan hebben. Anders worden jullie a.s. zondag overlopen met breaks van HWC en dat houden jullie niet een hele wedstrijd vol. Fabeltje of niet???? we zullen er zondag achter komen.

veel succes in ieder geval

• AB

Saturnus ‘72 - Des ’72

Onlangs nog tegen elkaar gespeeld, toen verrassende overwinning voor Saturnus'72.

Des'72 zal alles op alles zetten om deze wedstrijd te winnen, om zo evt. P/D wedstrijden te ontlopen (je weet nooit wat het NHV in petto heeft) <> 24-27

Hellas 3 - HWC

Hellas maakt over het algemeen niet veel fouten en zal zich zeker geen tweede maal laten verrassen door de mannen uit Vlaardingen, denk zelfs aan een ruime zege <> 32-23

Northa - Snelwiek 2

Geen probleem voor de mannen van Snelwiek <> 21-34

Saturnus - DWS

Gemakkelijke overwinning voor de heren uit Leiden, de mannen uit Schiedam zitten duidelijk in een dipje. <> 35-27

Unitas '63 - EHC

Thuis was het een krappe zege voor de mannen uit Leidschendam, denk dat het hier wederom een overwinning word voor hun maar nu met grotere cijfers <> 26-34

• Heineken

Vind de samenstelling van de Regio C wel aardig, dus laten we die zo houden…….

Saturnus 72-Des 72

Saturnus enige tijd geleden uit bij Des gewonnen, thuis zullen ze ook de punten pakken.

Hellas 3 - HWC

Zoals ik al zei, laten we de Regio zo houden, dus de punten blijven aan de laan van Poot, al moeten de POOTjesvan Hellas dan

wel een keer laten zien dat ze nog wat kunnen presteren in het veld. Narfy ik verwacht wel een sms met een positieve uitslag, kost je anders weer een kratje!

Northa - Snelwiek 2

Kan er niks anders van maken dan 2 punten voor snelwiek.

Saturnus - DWS

Heb in de wandelgangen vernomen dat Saturnus dit seizoen nog als doel heeft om van iedere tegenstander minimaal 1 keer te gaan winnen, dus gaan deze wedstrijd de punten pakken. Of gaan de tijdstraffen de oude en te trage leidenaars nekken…….denk het niet, houden het koppie erbij!

Unitas '63 - EHC

EHC in de competitie 2 nederlagen op rij, maar de plek in de bekerfinale geeft ze weer wat positieve energie. Deze pot gaan ze dan ook winnen, al zal het niet al te ruim worden. Lekker rennen jongens.

Hercules gaat zeker een weekend rustig aan doen en wat betreft het kampioenschap, ach een feestje is nooit verkeerd!!! Maar daar hebben ze geen kampioenschap voor nodig. En mocht het 1ste degraderen, dan zouden we nieteens kunnen promoveren. En mocht het 2de degraderen dan knikkert het 3de er als nog uit…..

• (Duim)-Zuigertje

Saturnus ‘72 - Des ’72

Streekderby die beide ploegen graag winnen.

Bij Des zal men zeker in de 1e helft veel rennen. Bij Saturnus worden de krachten verdeeld.

Veel zal afhangen van de verdediging. De keeper met de vorm van de dag wint deze pot voor zijn team.

Zelf ga ik voor de verdeling van de punten.

Hellas 3 - HWC

Toppertje.

Voor de winnaar van deze pot kan het bijna niet meer stuk (of is Snelwiek de lachende).

Hellas maakt over het algemeen niet veel technische fouten maar als zij het tempo niet kunnen bepalen komen ze in de 2e helft vaak wat adem te kort. HWC zal van meet af aan de druk (tempo) opvoeren maar de zenuwen gieren de boys uit Vlaardingen door de keel. Dit met veel balverlies en het missen van open kansen tot gevolg. Denk een gelijkspel.

Northa - Snelwiek 2

Northa gaat ten minste 1x stunten. Waarom dit weekend niet.

Winnen zal ze niet lukken maar één puntje mee uit Rotterdam is volgens mij stunten.

Kunnen van te voren in de topsporthal (buurman) kijken hoe het moet.

Saturnus - DWS

Saturnus heeft een stugge verdediging. DWS een snelle aanval.

Zal hun alles aan gelegen liggen om een kritiekloze wedstrijd te spelen.

Gemakkelijk zal het ook voor de “oudjes” uit Leiden niet worden om zonder 2 min. straf te spelen.

Geen van beiden pakt hier de volle winst.

Unitas '63 - EHC

Unitas heeft een smalle bank, maar wel met verdienstelijke spelers.

Denk dat ze in Leidschendam vanaf de 1e seconde gaan rennen en alleen in de rust stilstaan.

EHC loopt de 2e helft de achterstand in en komen met een gelijkspel in de laatste seconde nog goed weg.

• Lord Farquat

Alle wedstrijden worden een gelijkspel Lachende?? lijkt me een intressant weekendje dan..