Saturnus 72-Des 72: Saturnus in een opgaande lijn bezig en thuis duidelijk in het voordeel, winst Saturnus, 25-23
Northa-Snelwiek 2: Te zwak Northa kansloos tegen ontketend Snelwiek, die in de race blijft voor de titel, 23-33
Saturnus-DWS: Als DWS het koppie erbij houdt en zich alleen concentreert op het handbalspelletje en zich niet bemoeit met de scheidsrechters dan krijgt Saturnus het heel lastig, maar de ervaren rotten gaan er toch met de winst vandoor (willen namelijk boven Hercules 3 eindigen, leuke strijd is dat nog!) 26-24
Unitas 63-EHC: Een ren je rot wedstrijd, waarbij EHC in de breedte de betere ploeg is, 33-35
Hellas 3-HWC: DE KRAKER van het weekend!!!!! Ik weet momenteel niet wie de betere ploeg, gezien de uitslagen van beide ploegen van de laatste weken. Wordt een thriller met alles erop en eraan tot het einde van de wedstrijd!!!! Dus laat ik zo voorspellen dat het voor de competitie erg leuk blijft, gelijkspel, 25-25!!!!
Hercules 3 kan lekker een biertje en een apfelkorntje drinken dit weekend (alvast proost en bedankt, Narfy!), erg lekker!!!
Wie wordt er kampioen? Ik dacht eerst aan Hellas, maar ook die maken fouten, dus nu wordt het zo langzamerhand een loterij. HWC, Hellas en Snelwiek hebben de beste papieren, Ik hou het op dit moment op HWC, die hebben de beste papieren, ook al heeft Snelwiek op papier het beste programma. Voor de zeer spannende competitie, zou het leuk zijn als deze 3 ploegen gelijk eindigen en zo een driekampje moeten spelen voor het kampioenschap, dat verdient deze Regio C wel, toch????!!!!!
Tevens wil ik nog reageren op het mekaar afzeiken op dit forum tussen een aantal personen: ik ben het geheel met Jasper eens, dat er best wat gezegd mag worden, maar hou het in het redelijke en ga niet met modder gooien, heeft geen zin!!! Tevens heeft het geen zin om scheidsrechters af te zeiken, die mannen zijn nodig anders kan er niet gespeeld worden en die mannen fluiten voor je vereniging en doen het als hobby, ik bedoel scheidsrechters maken niet alleen fouten, dat doen spelers en coaches ook!!!!! Als je discussieert hou het dan bij het handbalspelletje en ga niet over randzaken zitten zeiken! Dit moest ik toch ff kwijt, de meeste spelers doen dit spelletje toch als hobby en voor het plezier, maakt niet uit of je veel of weinig traint. Ik weet ook wel dat iedereen altijd wil winnen (zonder of met training), maar uiteindelijk moet het plezier en de lol in het spelletje bovenaan staan!!!!