dames regio c:

• sapie

Kom maar met je voorspellingen

Ik durf er niks op te zetten

is het toch ventura

of is het het internos kan het de druk aan.

laten we hopen op een volle hal zaterdag bij gelijk spel volgens mij internos kampioen

• Handjes

Ventura - Internos, dit wordt erg spannend, maar Internos wint met 2 verschil denk ik

Hercules - Gemini, normaal zou ik zeggen Hercules, maar die hebben van Atomium verloren opeens??

Odis - Stompwijk, winst Stompwijk

Saturnus - Oase, winst Oase

Schipluiden - Atomium, winst Atomium

Quintus 3 - Westlandia, leuke derby maar de punten blijven bij ons in de Heul

Allemaal veel succes en vooral de meiden van Ventura en Internos, want dit is toch de wedstrijd van het jaar, hopen dat er een goed arbitraal duo op komt ;) want dat is dit jaar weleens een drama in onze poule (als er al iemand op komt dagen tenminste, want dat is ook al een aantal keren niet gebeurd)

• AA-tje

Ventura - Internos

Ik denk dat Internos het één helft moeilijk heeft en dat het daarna uitloopt.

Hercules - Gemini

Gezien het feit dat we de eerste wedstrijd redelijk makkelijk gewonnen hebben, nemen we denk ik de punten mee naar Zoetermeer.

Odis - Stompwijk

Stompwijk

Saturnus - Oase

Oase

Schipluiden - Atomium

Hup Atomium

Quintus 3 - Westlandia

Q3

Succes allemaal, en ik ben zo benieuwd naar de uitslag van de eerste wedstrijd.

• Babs in 't doel

Zeg als jullie het zenuwen nou eens aan ventura en internos overlieten….hihihi, ga bijna denken dat jullie zenuwachtig zijn voor zaterdag!! ;-)

• sapie

het koppel is bekend kan ook tegen de druk meerdere malen zien fluiten

is een mix van ervaren en nieuw

zijn goed bestand tegen druk en fluiten graag op de voordeel regel

• Feessie

Ventura - Internos, leuke pot met een overwinning voor Internos als ze niet te zenuwachtig zijn

Hercules - Gemini, gemini wint

Odis - Stompwijk, odis moet een keer de punten pakken

Saturnus - Oase, winst Oase

Schipluiden - Atomium, winst schipluiden

Quintus 3 - Westlandia, zeker een leuke derby maar gaan toch proberen om de punten naar naaldwijk mee te nemen hoor :)

• sapie

mensen kom op met een vooruitblik

• Feessie

Vooruitblik op de wedstrijd Ventura - Internos

Eerste helft is in het voordeel van Ventura. Ze gaan de rust in met een doelpunt of 2 voorsprong.

Na de rust zijn beide teams de zenuwen wel kwijt en gaat het echt een leuke pot worden waarbij Internos op het eind nog weet te winnen gok ik.

Eind stand: 24-25

tja dan kunnen de dames uit ettenleur feest gaan vieren want dan kan er eigenlijk niets meer fout gaan en worden ze kampioen. Het moet wel heel gek lopen (internos daarna nog de wedstrijden allebei verliezen) als Ventura nog op gelijke hoogte gaat komen. Maar het leukste is wel…kampioen worden in eigen huis en als ze dus tegen odis ook weten te winnen hebben ze pas echt een reden tot een feessie :)

Succes allemaal en Babs niet te zenuwachtig zijn he en die ballen gewoon uit het doel houden…dan komt het helemaal goed ;)

• Handjes

Ventura - Internos, wat een geweldige ambiance, alleen daarom erg jammer dat er niet nog een beslissingswedstrijd komt….

Rust 4-6 geloof ik, eindstand 13-13 erg weinig doelpunten (door goed keeperswerk aan beide kanten en erg onzekere schoten).

Terechte uitslag, jammer voor Ventura, maar ik denk niet dat Internos nu nog ergens punten gaat verspillen.

Gefeliciteerd meiden.

• schiedam

Ventura - Internos, wat een geweldige ambiance, klopt

leuke wedstrijd om te zien duidelijk merkbaar dat beide ploegen last hadden van zenuwen met uit zondering van beide doelvrouwen.

Vooraf heb ik niet verwacht dat er maar zou weing doelpunten zouden vallen aan beide kanten.

Schiedsrechter voelden de wedstrijd goed aan lieten handballen waren op de achtergrond wel aanwezig

Natuurlijk kan je twisten of ze alles goed beoordelden.

dit is altijd een discusie punt vanaf de tribune, duidelijk zichtbaar dat de ploegen tevreden waren met het optreden.