Kom maar met je voorspellingen
Ik durf er niks op te zetten
is het toch ventura
of is het het internos kan het de druk aan.
laten we hopen op een volle hal zaterdag bij gelijk spel volgens mij internos kampioen
Ventura - Internos, dit wordt erg spannend, maar Internos wint met 2 verschil denk ik
Hercules - Gemini, normaal zou ik zeggen Hercules, maar die hebben van Atomium verloren opeens??
Odis - Stompwijk, winst Stompwijk
Saturnus - Oase, winst Oase
Schipluiden - Atomium, winst Atomium
Quintus 3 - Westlandia, leuke derby maar de punten blijven bij ons in de Heul
Allemaal veel succes en vooral de meiden van Ventura en Internos, want dit is toch de wedstrijd van het jaar, hopen dat er een goed arbitraal duo op komt want dat is dit jaar weleens een drama in onze poule (als er al iemand op komt dagen tenminste, want dat is ook al een aantal keren niet gebeurd)
Ventura - Internos
Ik denk dat Internos het één helft moeilijk heeft en dat het daarna uitloopt.
Hercules - Gemini
Gezien het feit dat we de eerste wedstrijd redelijk makkelijk gewonnen hebben, nemen we denk ik de punten mee naar Zoetermeer.
Odis - Stompwijk
Stompwijk
Saturnus - Oase
Oase
Schipluiden - Atomium
Hup Atomium
Quintus 3 - Westlandia
Q3
Succes allemaal, en ik ben zo benieuwd naar de uitslag van de eerste wedstrijd.
Ventura - Internos, leuke pot met een overwinning voor Internos als ze niet te zenuwachtig zijn
Hercules - Gemini, gemini wint
Odis - Stompwijk, odis moet een keer de punten pakken
Saturnus - Oase, winst Oase
Schipluiden - Atomium, winst schipluiden
Quintus 3 - Westlandia, zeker een leuke derby maar gaan toch proberen om de punten naar naaldwijk mee te nemen hoor
Vooruitblik op de wedstrijd Ventura - Internos
Eerste helft is in het voordeel van Ventura. Ze gaan de rust in met een doelpunt of 2 voorsprong.
Na de rust zijn beide teams de zenuwen wel kwijt en gaat het echt een leuke pot worden waarbij Internos op het eind nog weet te winnen gok ik.
Eind stand: 24-25
tja dan kunnen de dames uit ettenleur feest gaan vieren want dan kan er eigenlijk niets meer fout gaan en worden ze kampioen. Het moet wel heel gek lopen (internos daarna nog de wedstrijden allebei verliezen) als Ventura nog op gelijke hoogte gaat komen. Maar het leukste is wel…kampioen worden in eigen huis en als ze dus tegen odis ook weten te winnen hebben ze pas echt een reden tot een feessie
Succes allemaal en Babs niet te zenuwachtig zijn he en die ballen gewoon uit het doel houden…dan komt het helemaal goed
Ventura - Internos, wat een geweldige ambiance, alleen daarom erg jammer dat er niet nog een beslissingswedstrijd komt….
Rust 4-6 geloof ik, eindstand 13-13 erg weinig doelpunten (door goed keeperswerk aan beide kanten en erg onzekere schoten).
Terechte uitslag, jammer voor Ventura, maar ik denk niet dat Internos nu nog ergens punten gaat verspillen.
Gefeliciteerd meiden.
Ventura - Internos, wat een geweldige ambiance, klopt
leuke wedstrijd om te zien duidelijk merkbaar dat beide ploegen last hadden van zenuwen met uit zondering van beide doelvrouwen.
Vooraf heb ik niet verwacht dat er maar zou weing doelpunten zouden vallen aan beide kanten.
Schiedsrechter voelden de wedstrijd goed aan lieten handballen waren op de achtergrond wel aanwezig
Natuurlijk kan je twisten of ze alles goed beoordelden.
dit is altijd een discusie punt vanaf de tribune, duidelijk zichtbaar dat de ploegen tevreden waren met het optreden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?