ja ja kampioen regio c wie oh wie

• pino13

met nog 3 of 2 wedstrijden te gaan is het spannend in de top van de regio c.

1. HWC 17/ 25

2. Hellas 3 17 / 25

3. Snelwiek 2 17 / 24

4. Hercules 3 18 / 24

5. Saturnus 18 / 23

6. DWS 17/ 22

zie eerst aantal wedstrijden daarna aantal punten.

laat mij jullie mening maar horen.

Aankomend weekend topper hellas - hwc wie o wie

Snelwiek redelijk makkelijk programma op papier.

Hercules 1 wedstrijd meer net als saturnus ik denk net niet.

Dws 3 punten achter wordt het ook niet meer.

Nog 3 ploegen over hwc / snelwiek / hellas.

laat maar horen

• sapie

Ik zet me geld op HWC

• knikkeraar

ik ook!

• sapie

zaterdag vond ook de beslissing in dames c

19.30 schiedam

ventura internos

wedden maar ik weet het niet

• Jantje van Leyden

Alleen bij een gelijk spel tussen Hellas-HWC heeft Snelwiek nog een kans.

Weet even niet het programma van Hellas 2, zou nog wel eens van invloed kunnen zijn.. Na afgelopen weekend durf ik niet meer te zeggen wie er gaat winnen in DE kampioensschapswedstrijd. Nooit verwacht dat Hellas punten zou morsen..

DWS gaat het ook niet worden want ze moeten nog naar de 5 Mei Hel! Daar worden geen punten kado gedaan, dat weet iedereen!

Ik heb wel uit betrouwbare bron vernomen dat zowel Hercules als Saturnus het kampioenschap aan een ander gunnen. Succes mannen!

Of is nou dat wanneer 2 honden vechten om het bot, de 3e (Snelwiek) er mee vandoor gaat??

• pino13

effe correctie op jantje van de leyden ales hwc wint van hellas heeft snelwiek volgens mij alles in eigen hand als ze de laatste wedstrijd van hwc winnen komen ze toch 1 punt voor of niet. alleen bij winst van hellas heeft snelwiek het niks meer bij gelijkspel kunnen alle ploegen gelijk eingdigen.

• Jantje van Leyden

Erken mijn wiskundige meerdere in pino13. Rekenen was nooit mijn sterkste punt

• AA-tje

Hup Hellas!!!!