Voorspelling regioklasse B ronde 20

• Wasbaer

Blerick - Snelwiek

Spannend en belangrijke pot voor beide teams met thuis voordeel voor Blerick

Jupiter '75 - White Demons 2

Winst WD, jupiter blijft in blessures

Reehorst - VHC

2 punten naar Valkenswaard

Swift Helmond - Loreal 2

Swift blijft thuis winnen

UGHV - Flexpoint/V&L 2

V&L op weg naar het kampioenschap

ASV UDI'96 - Regioteam CAD2M

Doetinchem blijft goed presteren

• G09

Blerick - Snelwiek

Beide netjes resultaat neergezet afgelopen weekend. Blerick zal hier de punten thuis houden.

Jupiter '75 - White Demons 2:

Ik weet niet precies de schade bij Jupiter maar mag aannemen dat zij hier gewoon zullen gaan winnen van White Demons.

Reehorst - VHC:

Reehorst gaat weer eens winnen.

Swift Helmond - Loreal 2:

Swift is thuis sterk, loreal doet het de laatste tijd veel minder dan aan het begin van de competitie, swift zal hier dan ook winnen.

UGHV - Flexpoint/V&L 2:

Laat UGHV de nummer 1 maar weer eens op een verrassing trakteren, net als Loreal destijds. Schat alleen de kans net als toen klein in.

ASV Udi '96 - Regioteam Cad2M:

Regioteam draait de laatste tijd goed en zullen het lastige uitduel in Arnhem in hun voordeel beslissen.

• Kwe Ni

Blerick - Snelwiek

Blerick nipt

Jupiter '75 - White Demons 2:

Jupiter

Reehorst - VHC:

Reehorst

Swift Helmond - Loreal 2:

Swift

UGHV - Flexpoint/V&L 2:

V&L2

ASV Udi '96 - Regioteam Cad2M:

Cad2M

Ik verwacht geen verrassingen deze week…

• Robdk

Blerick - Snelwiek

Hoop dat snelwiek wint, als wij dan van loreal winnen gaan we blerick weer voorbij.

nipte winst jupiter

Reehorst - VHC

Reehorst vond ik thuis best sterk, dus winst reehorst

Swift Helmond - Loreal 2

swift wint

UGHV - Flexpoint/V&L 2

V en L wint ruim

Cad wint net

• Oemoemenoe

Blerick - Snelwiek

Thuisvoordeel voor Blerick, maar Snelwiek in opperste stemming na overwinning op Jupiter? Ik gok overwinning voor Blerick met 2 verschil!

Jupiter zal moeten winnen om nog enige kans te hebben op kampioenschap, dus ik denk dat ze wel winnen met 2 a 3 verschil!

Reehorst - VHC

Ondanks goede optreden in de eerste helft van Reehorst zal VHC toch de punten meenemen bij de Hertjes

Swift Helmond - Loreal 2

Swift blijft thuis winnen aangezien Loreal de weg volledig kwijt lijkt te zijn.

UGHV - Flexpoint/V&L 2

V&L zal hier moeten winnen om de week erop thuis kampioen te kunnen worden. Alle hens aan dek dus voor V&L. V&L wint met 5 verschil.

CAD zal zich niet laten verrassen in Arhem.

• Bil

Blerick - Snelwiek

2 ploegen die ervan beticht worden hun hoofd wel eens te kunnen verliezen, maar waar wij de afgelopen 2 wedstrijden uiterst sportieve en faire wedstrijden tegen gespeeld hebben houden elkaar dit weekend in evenwicht.

De koek is zo'n beetje op bij ons, maar we houden onze ongeslagen thuisstatus.

Reehorst - VHC

Heeft Reehorst na de winst op Jupiter nog punten gehaald? Punten mee naar zuidelijk brabant.

Swift Helmond - Loreal 2

Swift

UGHV - Flexpoint/V&L 2

Het mooiste zou zijn als de competitie in de laatste wedstrijd beslist zal worden maar dat zie ik niet snel meer gebeuren. V&L wint ruim.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Verassing van de week, UDI houdt de punten in eigen huis.

• Bil

Hmm, misschien moet ik de voorspelling van onze wedstrijd een beetje bijstellen. Gister 3 fitte spelers op de training…

• Vouwfiets

Blerick - Snelwiek

Geen probleem voor Snelwiek

Jupiter zal verpletterd worden door de schoten van Big F, gezien de eeuwige blessurelijst zal dit weekend het doek voor de Juupkes vallen.

Reehorst - VHC

De hertjes houden de punten thuis

Swift Helmond - Loreal 2

Swift als Larry Bird op schot is

UGHV - Flexpoint/V&L 2

Winst voor V&L, wij zullen het niet laten liggen in de varkensstal van Ulft

Misschien wel een stuntje van UDI, denk een gelijkspel.

V&L dit weekend al kampioen??

• Ventje

Na een drukke week dan toch even snel een reactie:

Blerick houdt punten niet thuis

Jupiter wint met gemak van WD gaan thuis niet verliezen

VHC gaat de overwinning pakken, alleen dan hoop ik wel dat we voldoende spelers hebben… Of kenne ze alleen niet Traine nie maar wel spelen

Swift houdt weer de punten thuis, alleen vond ik de reactie in Eindhovens dagblad niet geheel kloppen. Keeper stond overwinning in de weg. Vond ons de 2de helft sterker alleen miste wij ook een hoop kansen. Toen ze er wel net in vielen ook meteen ene gat van 4 punten.

V&L is niet onder de indruk van de wissels op 20 meter en zal dus overwinnen

Cad2M neemt de punten mee uit arnhem