uitslagen heren regio c 15 maart

• Jantje van Leyden

De hele wedstrijd was het spannend. Het ging 60 minuten redelijk gelijk op. Saturnus net een paar punten los van EHC maar het is altijd oppassen met die jonge knapen. Voor je het weet liggen er weer een paar goalen in dat net. Het schijnt een trend te zijn om iets van de scheidsrechters te vinden, dus dan zal ik dat ook maar doen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de stijl van fluiten van het koppel mij niet ligt, maar ze zijn wel consequent en dat is wat telt. Je weet precies wat wel en niet mag. (en je mag niet zoveel).

Het enige wat de mannen van Saturnus zich kunnen verwijten is dat ze teveel 2 min tijdstraffen nodig hebben. Daardoor bleef het (misschien) wel telang spannend!

Heineken; wat grappig dat jullie DWS aan de zegekar (plate kar) hebben kunnen rijgen. Kan me voorstellen dat hectische bedoeling is geweest bij DWS. Wij mogen het volgende week gaan proberen!

Regio C, smeuig tot de laatste wedstrijd!

• raar hoor

Jongens jullie mogen allemaal heel wat zeggen hierro. je moet het ook allemaal zeker zelf weten.

maar sommige dingen maak jullie ook wel heel erg bont. DWS heeft inderdaad de laatste twee wedstrijden verdient verloren.

waar dat aan ligt is een heel ander verhaal. het is volgens mij inderdaad nog een heel jong team dat nog best beter kan worden.

Maar wat ik allen betreur hier is dat de zogenaamde wijze mensen hier zich gaan bemoeien met dingen waar ze niks mee te maken hebben.

binnen DWS zullen ze vast ook niet blij zijn met de afgelopen twee wedstrijden. het klopt dat ze tijdens die wedstrijden en wat fout visite kaartje achterlieten.

maar ik vind het wel erg zwak van de mensen hier omdaar meteen een gehele club aan te binden.

een dan gaat het mij vooral om de woorden van sappie. die nergens op slaan. ik weet uit mijn eigen history dat DWS helemaal niet zo club is vind het triest van mensen om dit soort dingen over een club te zeggen. en dat waarschijnlijk alleen maar voor wat sensatie hier ik zal er dan ook niet verder over ingaan. zelf heb ik nu ook weinig met DWS te maken maar. dat mensen dit soor tdingen gaan schrijven slaat natuurlijk nergens op.

ik hoop dat er nog wel mensen zijn die begrijpen dat het dan voor zon jonge ploeg moeilijk. om zichzelf te behersen na zon zuur einde van een toch redelijk succes seizoen voor DWS dat zich in het midden van het seizoen goed terug heeft gevochten. ik was dan toevallig bij de gewonne wedstrijd van DWS tegen HWC en daar heeft DWS een goed pot neer gezet. en niks te nadelen van HWC maar die waren toen ook niet geheel blij met de personen in het zwart. ( sorrie hwc niks tegen jullie maar het gaat om het feit dat elke ploeg het moeilijk vind om zich te behersen als het om iets belangrijks gaat )

• mouse

Het is me wat op het discussieforum van de regio c heren

eerst is het saturnus 72 die de wind van voren krijgt

daarna is het northa die niks goed kan doen

en nu is het dws

Bij alle 3 de clubs zal wel iets zijn wat een andere club niet aanspreekt maar om daar nou zo over door te zagen.

Heb ook enkele wedstrijden van dws gezien en oke de jongens moeten nog veel leren en zijn soms wat snel op hun teentjes getrapt maar om ze nou zo af te zeiken.

Northa heb ik maar een enkele keer zien spelen maar om nou blij te zijn als northa degradeert moet dat dan zo

en saturnus 72 tja een paar wedstrijden gezien en met zo'n smalle selectie toch weten te handhaven vind ik knap

Bij iedere vereniging lopen wel spelers rond die commetaar op iets of iemand hebben maar kom op zeg laten we er nog

een paar mooie weken van maken en kijken wie er kampioen wordt in die regio c.

en elkaar niet af lopen zeiken.

Ben wel heel benieuwd hoe het volgend seizoen gaat.

Wie promoveren er, wie degraderen er uit de hoofdklasse, Welke teams stoppen of gaan samenwerken met een andere vereniging.

• Giedd

HWC - Unitas 36 - 29

Heel erg slap begin van Unitas waardoor ze snel op een grote achterstand komen van 7 punten !

Dit houdt stand tot aan de rust en in de tweede helft spelen we keurig gelijk met zijn allen : 16 - 16 !

Helaas werd op vrijdag een wisseling bij de scheidsrechter gedaan wat 9 van de 10 keer inhoud

dat dit niet op tijd wordt gelezen en waardoor er geen scheidsrechters zullen komen ! Godzijdank

kwam er toch 1 man opdagen die uiteraard niet zoveel kan zien als met zijn tweeen !

HWC maakte net wat eerder gebruik van deze situatie dan Unitas en dat maakte aan

het begin van de wedstrijd het verschil !

Dit is overigens geen commentaar op de leiding !!!!

HWC kon wat makkelijker hun spelletje spelen hierdoor en heeft daarmee terecht gewonnen !