Uitslagen heren regioklase B Ronde 19

• Bil

Ik denk dat stoorzender het juist verwoord; diegene die het liefst wilde winnen zondag heeft de punten bij kunnen schrijven.

Compliment voor de scheidsrechters; veruit de beste die ik dit seizoen aan het werk gezien heb.

• BMH

Beslissing bovenin is met nog 3 wedstrijden te gaan bijna gevallen, V&L zal zeer waarschijnlijk de titel pakken. Jupiter en CAD zijn (en blijven helaas..) naaste achtervolgers. CAD in mijn ogen voor volgend seizoen favoriet, weet niet of er bij Jupiter spelers bijkomen of stoppen, ze kampen al voor het tweede seizoen met krappe selectie..

Degradatieregeling is dat de nummer 11 en 12 degraderen dus UGHV is al gezien en UDI staat 5 punten achter op een veilige plek. Na komend weekend zal het doek in Arnhem dan waarschijnlijk ook gevallen zijn…

In het verslag van Swift Helmond (en ook dat van Blerick) las ik echter dat ze nog vechten tegen degradatie ?!?

Zover ik weet (info via nhv) is er geen sprake van versterkte degradatie dus snelwiek, blerick en helmond hoeven zich geen zorgen te maken..toch ?!

• Robdk

Dat er in het verslag staat dat we (swift) nog vechten tegen degradatie, is omdat we niet wisten hoeveel teams er degraderen en of er een versterkte degradatie komt..

Is het dan zeker dat alleen de onderste 2 degraderen?? Als dat zo is staan we dus behoorlijk veilig;)

• blackface

Het volgend seizoen komen er van onder 3 afdelingskampioenen bij;nl. de kampioen van Limburg, oost en brabant. Dus moeten er ook drie degraderen.

De kampioen promoveerd en daar komt voor in de plaats de laatste van de hoofdklasse b( Sittardia 2) Volgens mij degradeerd er in de hoofdklasse maar 1 team daar B.F.C. zich voor de competitie heeft teruggetrokken. Wanneer er toch twee teams uit de hoofdklasse degraderen en dat zou “Heerle”zijn, dan degraderen er volgens mij 4 teams uit de regioklasse B.

Dus effe afwachten.

• Wasbaer

Ik heb via mail info opgevraagd bij het NHV betreffende het te aantal te degraderen ploegen ivm een eventuele versterkte degradatie regeling

Dhr, Rijer Louw heeft mij via mail beantwoord dat alleen de nrs. 11 en 12 degraderen. Zie onderstaand kopie mail.

Beste heer Geraads,

De nummers 11 en 12 degraderen.

Met vriendelijke groet,

Reijer Louw

Pastoor Bruggemanlaan 33

6861 GR OOSTERBEEK

Tel. : ++.31.(0)26 - 707 14 25

Fax : ++.31.(0)26 - 707 14 21

Postbus 64

6860 AB OOSTERBEEK

r.louw@nhv.nl

Het Verbondsbureau is op vrijdagmiddag gesloten.

—–Oorspronkelijk bericht—–

Van: Annemije Melse

Verzonden: dinsdag 10 maart 2009 12:19

Aan: Reijer Louw

Onderwerp: FW: info

Ha Reijer,

Dit soort dingen gaan me, helaas, nog steeds boven de pet.

Zou jij willen antwoorden?

Groeten,

Annemije

—–Oorspronkelijk bericht—–

Van: Geraads

Verzonden: maandag 9 maart 2009 22:00

Aan: informatie@handbal.nl

Onderwerp: info

Geachte Heer / mevrouw,

graag had ik vernomen of u duidelijkheid kunt verschaffen in het aantal te degraderen teams in de heren regioklasse B ?

In de NHV regelementen staat dat de nr 11 en 12 degraderen echter ik heb ook iets opgevangen betreffende een versterkte degradatieregeling waardoor er meer teams kunnen/moeten degraderen.

Ivm onze voorbereiding voor het nieuwe seizoen en het benaderen van nieuwe spelers zouden wij graag willen weten waar we volgende jaar spelen en of wij ons zorgen moeten maken indien we op de 9e plek eindigen.

In afwachting van uw snelle reactie verblijf ik.

M.v.g.

Léon Geraads

Trainer HV Blerick / Heren Regioklasse B

• Oemoemenoe

Jullie zijn altijd welkom !!!!!!!!!!!!!!!!

• helderziende

Nou dat is mooi voor de laag geclasseerden die net boven 11 en 12 staan maar waar blijven de drie kampioenen van de eerste klasse dan??? twee wel en 1 niet volgens mij zit zelfs de heer Louw mis hiermee….. Er is namelijk versterkte degradatie uit de eerste divisie (zie competitieregelement 2008/2009 dus ook uit de hoofdklasse komt minimaal 1 waarschijlijk zelfs 2 ploegen terug in de regioklasse…en dat zou betekenen dat er meer dan 2 ploegen uit moeten of dat de regioklasse wordt uitgebreid….Wasbeartje ik zou het nog eens navragen…..

• Robdk

Misschien word die 3e in een andere regioklasse ingedeeld… of kan dat niet?