Sprakeloos !!!!!!!!!!!!!!!

• Jasper

Lachende 3e Schreef:

——————————————————-

> ??????

>

> Lees je eigen proza nog eens over.

Ik wil niet vervelend doen, en dit zal dan voorlopig ook mijn laatste bericht op dit forum zijn, maar zou jij niet eens inhoudelijk reageren, in plaats van commentaar te hebben op schrijffouten van anderen. Als je zelf goed en foutloos zou schrijven zou ik zo'n opmerking nog wel begrijpen. Maar helaas, je slaagt er weer in jezelf volkomen belachelijk te maken op dit forum.

• mouse

Het is me wat op het discussieforum van de regio c heren

eerst is het saturnus 72 die de wind van voren krijgt

daarna is het northa die niks goed kan doen

en nu is het dws

Bij alle 3 de clubs zal wel iets zijn wat een andere club niet aanspreekt maar om daar nou zo over door te zagen.

Heb ook enkele wedstrijden van dws gezien en oke de jongens moeten nog veel leren en zijn soms wat snel op hun teentjes getrapt maar om ze nou zo af te zeiken.

Northa heb ik maar een enkele keer zien spelen maar om nou blij te zijn als northa degradeert moet dat dan zo

en saturnus 72 tja een paar wedstrijden gezien en met zo'n smalle selectie toch weten te handhaven vind ik knap

Bij iedere vereniging lopen wel spelers rond die commetaar op iets of iemand hebben maar kom op zeg laten we er nog

een paar mooie weken van maken en kijken wie er kampioen wordt in die regio c.

en elkaar niet af lopen zeiken.

Ben wel heel benieuwd hoe het volgend seizoen gaat.

Wie promoveren er, wie degraderen er uit de hoofdklasse, Welke teams stoppen of gaan samenwerken met een andere vereniging.

En wat als er nog meer teams wegvallen. Komen er dan gewoon teams uit de 1e klasse naar boven zonder dat ze kampioen zijn geworden.

• ???

helemaal gelijk mouse ;)

• Lachende 4e

Lachende 3e beginnen jou voor en achternaam beide met een R?

• (Duim)-Zuigertje

Vraag dat maar aan Richard.

Maar dan meteen welduiken hoor.