Sprakeloos !!!!!!!!!!!!!!!

• (Duim)-Zuigertje

Nu ik (later dan zelf gedacht) mijn spraak weer gevonden heb, moet ik allereerst “de Tank” en de zijnen van harte feliciteren met deze al veel langer verdiende overwinning. Dat er nog maar een paar mag volgen.

Maar tegen HET DWS hoe is dat nou mogelijk ????

Volledige zelfoverschatting van het team. Wist “nou moe” dat niet: hoogmoed komt vóór de val ????

(Troost je, jij bent niets aan je stand verplicht hoor.)

Was het een volledig onjuiste tactiek, Rick ?????

Hebben ze bij die locale eredivisie ploeg dat toch gelijk Tim ??????

Zijn niet alle spelers zou goed als ze zelf (lees ouders) denken.

Hebben die twee jonkies (uit fatsoen hier geen namen) te vroeg en/of te veel van hun

Home made (space) cake gesnoept ?????????

Ach nee, ik lees het (al weer) het zijn de mannen in het “zwart”.

Als je commentaar op de leiding geeft, bedenk dan dat dit alleen maar iets over je eigen niveau verteld.

Immers je krijgt scheidsrechters op het niveau dat je zelf speelt.

Troost je met de wetenschap dat jullie van deze mannen in het zwart volgend jaar geen last meer zal ondervinden.

Als DWS ze slecht vindt, zal dit koppen WEL promoveren.

Bovendien is dit koppel (en wie weet dat beter dat ik) helemaal niet slecht.

Heb ik ergens niet gelezen dat jij een paar anderen volgend jaar “HOGER” gaan spelen ?????

Naar welke vereniging laten jullie je dan massaal overschrijven ????

Ventura of …………….

Als die jullie maar willen hebben.

Nee, de lachende 3e was dit weekend (hoe toepasselijk) Hellas 3.

Veel sterkte bij Hercules, maar achteraf niet hier uithuilen hoor.

En zeker geen commentaar op de leiding.

• knikkeraar

Het verlies van dws is makkelijk uit te leggen…

Saturnus speelde beter dan normaal, dws speelde erg slecht en ging zich vervolgens meer met de scheidsrechters bemoeien dan met de wedstrijd.

• Nou moe?!

Geen mooier vermaak dan leedvermaak, he Lekkende !

Je gaat nu echt te ver, hoop dat je je beschuldigingen van drugsgebruik kunt bewijzen, anders lijkt het me dat je je HEEL NEDERIGE excuses moet maken, enorme flapdrol !!!!!!!!!!!

• JAHJAH

Wat knikkeraar zegt klopt helemaal. Daarnaast waren de scheidsrechters zeker niet slecht en floten ze consistent (ze zagen weleens wat over het hoofd maar fouten zijn menselijk). Ze floten alleen 25x tegen DWS voor lopen, aanlopen en indringen wat ook logisch is aangezien dit continu gebeurd. Als meer scheidsrechters dit permanent zagen en zouden tegenfluiten was DWS een middenmotertje geweest.

• zlatan

respect voor lachende derde…. mooi omschreven

• Jasper

Nou idd zeg, respect voor zo'n reactie…. en mooi omschreven? Ach ieder z'n eigen smaak..

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen probleem met het feit dat de speelstijl van welke club dan ook wordt bekritiseerd. Iedereen mag daar z'n mening over geven. Net als over het feit dat de schuld van een verloren wedstrijd niet (volledig) in de schoenen van een scheidsrechterskoppel mag worden geschoven.

Waar ik wel problemen mee heb is dat er door de Lachende 3e hier op de man wordt gespeeld. Hij praat over spelers (en ouders) die hier niet aan de discussie meedoen. Zielige speculaties over drugs en overschrijvingen naar andere verenigingen… Mocht je dit soort dingen vermoeden, vraag dit dan lekker aan de mensen over wie je het hebt, en ga dit niet op een discussieforum zetten. Erg grappig ook dat je van fatsoen spreekt in verband met het niet noemen van namen. Als je niet voor een roddelblad werkt vind ik dit soort achterklap alleen maar belachelijk overkomen. Wat heeft de rest van de lezers van het forum te maken met jouw gestook?

Veel plezier verder met de discussie over het HANDBAL in de regio C. Ga daarin zo ver als je wilt. Maar hou het dan ook bij het spelletje.

• Nou moe?!

RESTEPCT voor Jasper !

• ???

even zonder grappen.

wat triest laggende echt heel erg triest. meer valt er bijna niet te zeggen!

wat zijn dat voor achterbakse speculaties?

waar gaat dit nou over?

ik vraag me nou toch echt af wat voor persoon jij bent laggende. geen vrienden? ( dat je je maar gaat bemoeien met levens van onbekende voor jou! )

en het eigelijk dom dat ik hier op reageer geef ik zelf eerlijk toe want dat is volgens mij ook de eenige rede dat jij dit schrijft. hopen op reactie want je weet dat je die krijgt.

het gaat me vooral aan mijn hart dat hier gewoon hard en hele foute conclusies worden getrokken. die meteen een heel fout beeld van een club geven.

DWS was vroeg een helemoeie club dat goed handbal speelde dat kan dit team ook het heeft dan misschien nog veel te leren maar het kan er komen juist omdat ze nog zo jong zijn.

• (Duim)-Zuigertje

??????

Lees je eigen proza nog eens over.

• ???

ja sorry voor dat wat laastig leesbare zinnen dit was getypt met een kleine haast en ondoordachtheid omdat. ik gewoon heel erg schrok van de onzin die jij schreef maar je begrijpt het toch?!