Voorspellingen Regoklasse B ronde 19

• Juupke

Regioteam CAD2M - UGHV

Overwinning Regioteam

White Demons 2 - ASV UDI'96

Overwinning White Demons

Loreal 2 - Blerick

Loreal 2 gaat weer eens de volle winst pakken

Snelwiek - Jupiter '75

Met een beetje beter spel dan vorig weekend zouden we de punten mee moeten kunnen nemen uit Rotjeknor

VHC - Swift Helmond

Winst VHC

Flexpoint/V&L 2 - Reehorst

Winst V&L, die mannen gaan er alles aan doen om kampioen worden

• G09

Regioteam Cad2M - UGHV:

Derby waarin Regioteam een dikke overwinning gaat boeken!

White Demons 2 - ASV Udi '96:

White Demons gaat de punten thuis houden, maar nipt!

Loreal 2 - Blerick:

Dit wordt een overwinning voor de mannen van Loreal, zonder al te veel moeite.

Snelwiek - Jupiter '75:

Gok er op dat Snelwiek hier de punten nipt thuis gaat houden, 3 verschil

VHC - Swift Helmond:

Leuk duel waarin VHC toch de punten thuis gaat houden.

V&L 2 - Reehorst:

V&L gaat hier winnen, uitwedstrijd ookal duidelijk gewonnen. Denk niet dat reehorst in staat is om voor een verrassing te zorgen.

• wasbaer

Regioteam Cad2M - UGHV:

41 - 25

Winst WD in een stevige pot

Loreal 2 - Blerick:

Derby winst voor Blerick

Snelwiek - Jupiter '75:

ondanks blessures winst Jupiter

VHC - Swift Helmond:

winst VHC maar dan wel met een andere instelling dan tegen Loreal

V&L 2 - Reehorst:

V&L blijft aan kop

• helderziende

De competitie nadert zijn ontknoping en dat die spannend wordt is wel zeker.

V&L heeft de zaakjes op de rit, Jupiter spreekt over een uitgedunde selectie maar blijft toch overeind ?!

Cad team is op enige afstand nog wel in de race want er kan van alles gebeuren die laatste wedstrijden met ploegen die vechten voor lijfsbehoud en voor de top posities.

Mijn voorspellingen:

Regioteam Cad2M - UGHV:

een ruime overwinning voor Cad zeker thuis in Doetinchem

ook in Berkel het thuisvoordeel wat de winst betekend.

Loreal 2 - Blerick:

Altijd leuk deze derby, Loreal niet in grootse vorm en Blerick vecht voor lijfsbehoud,

spannend ik zeg 24-23 voor Loreal

Snelwiek - Jupiter '75:

Inderdaad ondanks de blessures.Jupiter verliest niet meer tot aan de laatste wedstrijd.

VHC - Swift Helmond:

Typisch geval van streekderby en Helmond knokt voor wat ze waard zijn.

Ik zeg 26-27 voor swift

V&L 2 - Reehorst:

V&L wint nipt van een sterk Reehorst 1 verschil ik denk dat V&L kampioen wordt.

• Nr.9

Regioteam Cad2M - UGHV:

ik denk dat Ughv tot 50 minuten goed mee kan gaan en uit eindelijk toch nog nipt verliest.

Ruime thuiswinst in die ****hal in berkel kunnen maar weinig ploegen handballen, vandaar

Loreal 2 - Blerick:

Duidelijk Loreal, het word nog spannend tot het 1 na laatste duel.

Snelwiek - Jupiter '75:

Gok er op dat Snelwiek de punten thuis houd. ook een lastige hal als ze tenminste in Asterlo spelen

VHC - Swift Helmond:

Denk een gelijkspel

V&L 2 - Reehorst:

V&L gaat hier winnen. Alleen als de jongens van EDE hun kop erbij houden dan kunnen ze wellicht voor een stunt zorgen.

Al met al zou die laatste voorspelling mooi voor het competitieslot…..

Alleen Succes!!!!!!!

• Jean United

Mijn voorspellingen:

Regioteam Cad2M - UGHV:

CAD2M schiet de ploeg van de formidabele wissels (op 20 meter!!) terug naar Ulft met 10 verschil

HET kanon (of de kanonnen)van de witte demonen komt eens op stom. Het hakwerk van Udi kan daar niet tegenop en druipen weer terug richting Arnhem met een nederlaag van pakweg 3-4 doelpunten

Loreal 2 - Blerick:

Leuke derby! Loreal wint de wedstrijd in de dekking, alhoewel ze het wel moeilijk krijgen..nipte overwinning voor de ploeg met de platte kar in de zaal!

Snelwiek - Jupiter '75:

Jupiter, een ploeg met veel geblesseerde spelers (waar komt dit vandaan?? Te Zwaar trainingskamp gehad jongens?), en snelwiek, een jonge ploeg die vecht voor lijfsbehoud. Afhankelijk van de instelling van De Juupkes wordt dit een overwinning voor de mannen uit Eersel.

VHC - Swift Helmond:

Brabantse scheidsrechters deze keer, wordt een leuke spannende pot waarbij VHC de punten weer eens pakt en zeker in eigen huis.

V&L 2 - Reehorst:

Reehorst heeft niks in te brengen en V&L boekt weer een degelijke overwinning.

• Vouwfiets

Mijn voorspellingen:

Regioteam Cad2M - UGHV:

CAD2M met 4 verschil

Big F zal alle hoop van UDI aan diggelen schieten.

Loreal 2 - Blerick:

Loreal met 7 verschil

Snelwiek - Jupiter '75:

De altijd door blessures geplaagde ploeg zal hier nipt de punten pakken. Begin zo langzaam aan zeker te denken dat ze het hele seizoen zichzelf proberen in te dekken voor de wedstrijden met hun blessure “smoes”.

VHC - Swift Helmond:

Spannend, VHC wint met 2

V&L 2 - Reehorst:

V&L zal waarschijnlijk weer met een doelpuntje of 8 voorkomen om vervolgens te winnen met 1 a 2 doelpunten verschil.

Succes allemaal

• Bil

Ja, goeie smoes is dat van ons he! We hebben gewoon veel geblesseerden en over het algemeen gewoon weinig spelers. Niet dat we al een wedstrijd verloren hebben vanwege die blessures hoor.

• Supporter

Loreal 2 - Blerick.

Ik ben benieuwd welke oudjes er weer bij Blerick worden opgetrommeld om ten koste van alles van Loreal te winnen.

• Carlos TNT

Bill… gelukkig weten we de oorzaak: er wordt in eersel veel te hard getraind.

maar even voor de duidelijkheid, blessures of niet, we gaan toch als team proberen dit seizoen bovenaan te eindigen, beginnen met de zeer lastige uitwedstrijd zondag!

we hopen eigenlijk dat de laatste wedstrijd van het seizoen ook bepalend is.. dat zou schitterend zijn. (dus eerst alles winnen, anders is het voor spek en bonen)