Sapie, vond het een opmerkelijke voorspelling omdat je een weekje op de zaken vooruit loopt. Vandaar…
Ik denk niet dat Babs gaat kijken Sapie, ik denk dat ze meer gaat proberen de ballen tegen te houden……….
Zal een leuke pot worden, Ventura heeft altijd een grote schare (al dan niet sportief) publiek bij belangrijke wedstrijden.
Wat wordt het bij een gelijke competitie-eindstand? Beslissingswedstrijd of geldt het onderling resultaat???
Ik zal proberen aanwezig te zijn ;-)
en handjes, volgens mij krijg je een beslissingswedstrijd bij een gelijke stand bovenin, of je dan 100 doelpunten meer hebt dan ‘nummer 2’ werkt niet in je voordeel helaas, volgens mij is dat alleen bepalend bij een gelijke eindstand van DIE beslissingswedstrijd, dan heb je dus met je doelsaldo wel genoeg aan gelijkspel…. Maar zover is het nog laaaang niet!!
Sapie,
geen idee hoe je denkt aan de info te komen dat ik keepster ben bij Ventura, maar ik speel bij Quintus, dus er valt voor mij weinig eer te behalen in die topper volgende week. Kom wel kijken denk ik.
En, de scheidsrechters staan op de website van het NHV In'tVeld - Bahnert (geen idee wie dat zijn).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?