Regio C heren - ronde 18

• Nou moe?!

De wedstrijden voor ronde 18 :

Saturnus '72 - DWS - Zou een overwinning voor DWS moeten worden

Hellas 3 - Northa - Makkie voor Hellas, Northa verreweg de minste ploeg

Hercules 3 - EHC - Weer een zware wedstrijd voor de oude mannen van Hercules,

ik gok op EHC, zijn in vorm

Saturnus - HWC - En weer een zware wedstrijd voor beiden, denk dat HWC dit kan winnen

maar Saturnus kan dit ook, gok op het thuisvoordeel en de varkensblaas waar Saturnus mee speelt

Unitas '63 - Snelwiek 2 - makkie voor Snelwiek (toch ?)

• Jantje van Leyden

Gaan we weer meedere topics maken over hetzelfde onderwerp?

Lekker verhaal…

Ten aanzien van de vermeende varkensblaas; valt ie in dezelfde categorie als “het lag aan de scheidsrechters..”/“het licht in jullie hal is niet goed”/“de lijnen van julile veld zijn te hoog” (of te wel last hebben van k*^%t-smoesjes..)

• Nou moe?!

Waar zie jij nog meer topics met de voorspellingen van ronde 18 dan ?????

lekker verhaal….

Maarre, de lijnen zijn goed, het licht is prima, douches zijn lekker, kantine oké, broodjes kroket zijn ook lekker, goed warm (de kroketten dan), dus daar ligt het niet aan in Leiden.

Maar ik heb daar wel eens met een bal moeten spelen, daar zat nog net geen lus op (model skippy).

Als dat tegen het zere been is dan spijt me dat, je kunt het ook zien als een compliment, want dan is het waarschijnlijk best moeilijk om punten te pakken in de 5 mei-hal :-)

Doe in ieder geval de Lekkende 3e de groeten, want na het verlies tegen jullie van a.s. zondag zien we hem waarschijnlijk weer een poosje niet op het forum !

Enne… succes Jan !

• Nou moe?!

jaja-gezien !! Niet goed gekeken, toch eens de leesbril van Rob Otten lenen :-)

• (Duim)-Zuigertje

Tegen alle verwachting in en op veler verzoek.

Sommigen zit het wel hoog he ?

Even voor de goede orde:

Mijn ploegie heeft dit weekend WEL gewonnen en

ik ben géén teamgenoot van Jantje.

Hij is weer fijn.

Saturnus '72 - DWS

Denk dat DWS deze moet kunnen winnen.

Misschien dit keer zelfs met fair play.

Hellas 3 - Northa

Ook al haalt Hellas soms rare streken uit en is er geen pijl op te trekken.

Deze moeten ze wel kunnen winnen.

Wie weet waarom Hellas zo wisselvallig speelt ? Jij “Nou moe” (Je denkt immers alles te weten).

Zou het komen omdat ze het 2e moeten helpen niet te degraderen ??????

Hercules 3 - EHC

Zware maar niet onmogelijk.

Als ze de 1e helft rustig aan doen en nog lucht hebben voor de 2e weet ik het zo net nog niet.

Ook hebben ze van de vorige week wat goed te maken.

Een ding is zeken; de 3e helft winnen de oude mannen glansrijk.

Saturnus - HWC

Match van de week.

Als HWC speelt zoals tegen Hercules (véél technische fouten en nog meer vrije doelkansen gemist) kon het wel een spannend en/of teleurstellend worden. Als ze de vorm van de dag hebben, geef ik HWC de voordeel van de twijfel.

n.b.

Wordt een bal niet altijd door beide aanvoerders (officials) goedgekeurd. Achteraf niet zeuren dus.

Unitas '63 - Snelwiek 2

Snelwiek is meer dan de weg kwijt.

Teveel oudjes in een team, die redden het niet een heel seizoen.

Unitas pakt de punten ondanks dat hun linker hoekspeler ( mister G…) direct rood krijgt.

Je weet wel waarom.

• Giedd

Saturnus ‘72 - DWS - Mag geen probleem worden voor DWS ! Wordt denk ik niet zo’n afstraffing als de

meeste denken, Saturnus'72 is in betere vorm dan aan het begin van het seizoen !

Hellas 3 - Northa - Mochten de mannen van Hellas een keer flink veel doelpunten scoren

is deze wedstrijd een goede kans om dat na te streven tegen de hele zwakke verdediging van Northa.

Hercules 3 - EHC - Hercules een erg goede verdediging , EHC erg goede en snelle aanval! oud tegen jong,

wie zal zeggen hoe dit afloopt ? persoonlijk denk ik dat EHC zich stuk loopt op de stugge verdediging van

Hercules dus nipte overwinning Hercules !

Saturnus - HWC - Saturnus geeft thuis geen cadeautjes weg ( andere topic ) ? Dit seizoen twee verliespartijen

( Hellas en Unitas) en gelijkspel tegen EHC ! cadeuatjes genoeg weggeven en dan vooral tegen Unitas !

Hier pakt HWC gewoon de punten met een puntje of zes verschil !

Unitas '63 - Snelwiek 2 - Snelwiek erg uit vorm en Unitas misschien wat meer zelfvertrouwen na de overwinning

op Northa! Unitas nog steeds 3,5 glebleseerde dus wordt een lastig verhaal voor hun! Als de twee lange opbouwers

meedoen aan Snelwiek zijde wordt het een lastig verhaal ! Nipte overwinning Snelwiek!

Succes allen

• knikkeraar

Hellas 3 - Northa

Ook al haalt Hellas soms rare streken uit en is er geen pijl op te trekken.

Deze moeten ze wel kunnen winnen.

Wie weet waarom Hellas zo wisselvallig speelt ? Jij “Nou moe” (Je denkt immers alles te weten).

Zou het komen omdat ze het 2e moeten helpen niet te degraderen ??????

Dat zou jij (lachende 3e) toch het beste moeten weten?

• Heineken

Saturnus '72 - DWS

Satnurnus in betere vorm…….maar de vorm om DWS te verslaan vinden ze dit seizoen niet!

Hellas 3 - Northa

Ook al speelt Hellas 2 zaterdag, nog zal northa hier niet veel te zoeken hebben…..Narfy en co gaan thuis geen punten morsen.

Hercules 3 - EHC

EHC in goede doen, al een hele poos en ook in de beker stomen ze lekker door. Vorige wedstrijd thuis was EHC hercules ook al de baas……Hercules uit vorm, mist een aantal spelers, kater van afgelopen wedstrijd….. ga voor een makkelijke overwinning EHC.

Saturnus - HWC

Als iedereen bij Saturnus bij de les is, dus iedereen aanwezig en alle tassen mee, dan moet HWC uit een ander vaatje tappen als afgelopen weekend tegen Hercules! Anders kan HWC weleens een misstapje maken.

ps. Jantje neem je zelf je spullen mee!?!?!?!

Unitas '63 - Snelwiek 2

Snelwiek gaat door waar het afgelopen weekend gebleven is en de smalle selectie van unitas breek ze wederom op..

Punten voor snelwiek.

• Sloopgraag

Saturnus '72 - DWS

Satnurnus in betere vorm…….maar de vorm om DWS te verslaan vinden ze dit seizoen niet!

Hellas 3 - Northa

appeltje eitje voor Hellas

Hercules 3 - EHC

oei, zet in op EHC

Saturnus - HWC

gelukkig speelt saturnus thuis dus kan ik de tassen niet op de parkeerplaats laten staan…………

ondanks de varkensblaas, verradelijk hoge lijnen, beroerde licht, kuilen en drempels in het parket wordt het een spannende pot, met mooi handbal, denk ik….

Unitas '63 - Snelwiek 2

ploegen aan elkaar gewaagd maar gok op snelwiek

• AB

Saturnus '72 - DWS:

Dit moet echt een makkie zijn voor DWS <> 20-40….. ps zet alvast een zuurstofTANK klaar voor 13 had echt medelijden afgelopen zondag met die gozer

Hellas 3 - Northa :

Gezien de stand mag dit geen probleem zijn voor Hellas <> 28-19

Hercules 3 - EHC :

Moeilijk te voorspellen, ga voor een kleine overwinning van EHC <> 23-24

Saturnus - HWC :

Saturnus geeft thuis geen cadeautjes weg <> 25-22

Unitas '63 - Snelwiek 2 :

Gelijk spel 23-23