Voorspelling regioklasse B ronde 18

• wasbaer

Jupiter '75 - Blerick

gelijkspel

Reehorst - Regioteam CAD2M

winst Cad2M

Swift Helmond - Flexpoint/V&L 2

winst Helmond

UGHV - White Demons 2

winst WD

Loreal 2 - VHC

winst VHC

ASV UDI'96 - Snelwiek

punten blijven in Arnhem

• helderziende

Laten we ons maar weet concentreren op de volgende wedstrijden en het eeuwige discussiepunt “scheidsrechters” maar even vergeten. misschien maandag meer van dat ?!!!

Competitie wordt spannend en waarschijnlijk pas in de laatste wedstrijd beslist. Mooi toch ?!

Jupiter '75 - Blerick

echt geen gelijkspel wasbear…dikke Eerselse overwinning.

Reehorst wint na een spannende derby met 1 verschil.

V&L is de eerste die in helmond de winst gaat halen, want in brabant kan dat gewoon.

UGHV - White Demons 2

winst WD niet spectaculair maar wel verdiend.

Loreal 2 - VHC

VHC zal zich willen revancheren maar ja wel afhankelijk van de scheids of ze winnen gezien de recente geschiedenis hè ventje ?!

ASV UDI'96 - Snelwiek

Snelwiek heeft het licht gezien en wint in Arnhem.

succes !!!

• Ventje

We zullen ons zeker willen revancheren, thuis maar nipt van verloren. En we zullen het zien aankomend weekend, want we hebben dezelfde scheidsrechters volgens mij….

Dus Loreal - VHC winst voor voor VHC want je moet uit gaan van je eigen kracht lekker 7 tegen 7 handballen ….

Jupiter - blerick, duidelijke overwinning voor de juupkes. Zondag nog over gesproken met v&l houthak niveau is beduidend minder geworden bij blerick alleen komt de jonge garde nog net te kort voor het niveau.

Reehorst - Cad team denk toch dat Cad hier een spannende pot gaat neerzetten. Helaas zal reehorst er nipt m,et de overwinning vandoor gaan.

Swift - V&L –> met pittig spel houdt Helmond hier net de punten thuis, of anders 1 punt.

UGHV- WD verwacht dat UGHV thuis wel gaat winnen van WD. Beide geen geweldige ploegen dus denk dat de reis naar ulft zwaar in de benen zal zitten bij WD

Udi - Snelwiek –> Udi houdt de punten thuis, een stugge en harde verdediging tegen een team dat snel op kast zit…..

• Nr.9

Ik denk dat, Jupiter V&L, snelwiek, Cadteam, Loreal en Ughv gaan winnen dit weekend….

• Juupke

Jupiter '75 - Blerick

Jupiter (wij) gaan thuis gewoon winnen van Blerick. Nog geen punt verspeeld thuis en dat willen we graag zo houden.

Reehorst wint thuis

Ondanks dat Swift Helmond al zijn punten zowat thuis heeft gehaald denk ik toch dat V&L 2 een delgelijke overwinning boekt.

UGHV - White Demons 2

winst voor UGHV

Loreal 2 - VHC

Hopelijk wint VHC maar toch denk ik dat Loreal 2 de punten thuis pakt.

ASV UDI'96 - Snelwiek

UDI gaat winnen

• Vouwfiets

Jupiter, Reehorst, V&L, WD, VHC, Snelwiek