Voorspelling Heren hoofdklasse A: Ronde 18

• Woutje Wachtmans

E&W team/L&S - Celeritas

In Friesland, dan gaan de Friezen winnen. 28-24

Smeeing/BDC - CSV

BDC gaat duidelijk voor zijn laatste kans en wint bijna van SOS. petje af voor de jongens uit Soest. Misschien maken ze nog wel een kans tegen CSV. 26-25

GOconnectIT/Fortissimo - FIQAS/Aalsmeer 3

Fortissimo heeft het altijd lastig tegen Team 3, maar heeft natuurlijk wel de ongeslagen status thuis. Dus deze keer winst voor Fortissimo. 28-25

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - SOS/Kwiek Sport

Hurry Up zakt steeds verder weg, maar thuis hebben ze misschien wel een aantal wissels. Voor SOS is dit een lange reis, helemaal naar het andere eind van Nederland. Verrasend genoeg thuis winst denk ik: 32-30

Venus/Nieuwegein 2 - E en O 2

Dit wordt de topper van dit weekend! Toch het thuisvoordeel: 34-32

Vrone - De Blinkert

Gaat De Blinkert weer punten pakken en aansluiting vinden om degradatie te ontlopen? Niet in St. Pancras. 30-25

• keith richards

E&W-Celeritas:

Een gelijkopgaande strijd, die E&W uiteindelijk wint door hun betere conditie: 27-22

BDC-CSV:

BDC met alweer een nieuwe (oude) spelert (jammer van deze korte termijn politiek) verslaat CSV met gemak: 25-19

Fortissimo-Aalsmeer: een moeilijke deze keer, door de onvoorspelbaarheid van deze teams. Ik zet mijn geld toch op Fortissimo: 23-19.

Hurry Up-SOS:

Appeltje-eitje voor SOS: 16-32. Hurry Up gaat er uit denk ik….

Nieuwegein-E&O:

De 2 beste ploegen van deze hoofdklasse op volle oorlogsterkte in de klapper van de week. Beiden spelen modern en overdacht handbal. Nieuwegein neemt wraak met dezelfde cijfers als de uitwedstrijd: 32-31. Wordt de kampioensrace toch nog spannend?

Vrone-De Blinkert:

2 Ploegen die gewend zijn aan spelen in een koelcel maken er geen spektakel van. Vrone wint weer door zijn opbouwrij: 24-17.

• ikweer

E&W team/L&S - Celeritas

De diep-friezen winnen deze pot 22-27

BDC - CSV

Verrassend genoegBDC 26-24

Fortissimo gaat dit winnen op inzet 29-23

SOS natuurlijk 18-30

Idd wordt dit de topper van dit weekend Venus wint dit nipt 33-32

Vrone - De Blinkert

Vrone wint dit vrij makkelijk 31-21

• Dave

E&W team/L&S - Celeritas

E&W team/L&S bied prima tegenstand, Celeritas zal uiteindelijk winnen met ik denk 22-24

BDC - CSV

BDC speelt de laatste tijd prima handbal als we de verhalen mogen geloven. Ik geloof dat BDC de punten thuis houd, 26-19

Fortissimo zal thuis ‘'gewoon’' winnen, 28-23

Ik weet niet hoe Hurry Up thuis is tegenwoordig, zal vast wel wat versterking zijn. Als Hurry up 2 komt, wint SOS, mocht hurry up versterkt zijn dan winnen zij.

Spannende pot, ik denk dat E en O 2 gaat winnen met een klein verschil. 32-34

Vrone - De Blinkert

Ik denk dat Vrone gaat winnen, redelijk gemakkelijk ook. 26-21

• de Duitser

E&W-Celeritas:

Ondanks dat dit de nummer 5 (Celeritas) tegen de nummer 9 (E&W) is zal dit een zeer leuke en spannende pot worden. In de wedstrijd zal er veel gebruik gemaakt gaan worden van de snelle tegenaanval. Uiteindelijk zal E&W aan het langste eind trekken. 28 - 25

BDC-CSV:

Smeeing heeft het thuisvoordeel maar zal toch net als vele andere wedstrijden aan het kortste eind trekken.CSV zal Smeeing overdonderen met snel en attractief handbal. Het vermoeide/slome Smeeing zal hier geen antwoord op hebben. Het einde van de competitie naderd en het ziet er niet goed uit voor de mannen van Smeeing. De punten zullen naar CSV gaan. 29 - 22

Fortissimo-Aalsmeer

Fortissimo zal optimaal rendement halen uit het thuisvoordeel. Het zal een zeer moeilijke en zware wedstrijd worden. Maar winst voor Fortissimo 26 -23

Hurry Up-SOS:

De Haagse formatie zal ondanks de verzwakte Hurry-up aan de bak moeten. Zodra de formatie uit Den Haag het ritme heeft gevonden dan zal het een verpletterende wedstrijd worden. Indien dit niet gebeurt zal het een spannende pot zijn.

Maar in beide gevallen zullen de Hagenezen aan het langste eind trekken. 28 - 21. Daarbij hebben de heren nog iets goed te maken na de wanprestatie die geleverd is tegen Smeeing. Want dit matige elftal had moeten worden opgerold in plaats van winst 24 -22

Nieuwegein-E&O:

Dit zal de wedstrijd van het weekend worden. Waar 2 teams zullen strijden voor alles wat ze waard zijn. Het zal een titanenstrijd worden waar Nieuwegein een nipte overwinning binnen weet te houden. 29 - 28.

Vrone-De Blinkert:

Dit zal een gemakkelijke overwinning worden voor Vrone. 27 - 23

• Bertus en De Schele

E&W team/L&S - Celeritas

Thuis spelen de Friezen met een ander team dan uit en Celeritas zal geen echte kans hebben: 28-22

Smeeing/BDC - CSV

BDC voor zijn laatste kans met weer een iemand uit de oude doos (toen handbal nog 11 tegen 11 werd gespeeld) erbij. CSV is uit niet erg sterk: 27-24

Team 3, zeiken en zeuren opnieuw. Zullen het Fortissimo goed lastig maken maar uit net verliezen: 29-27.

Sos heeft wat recht te zetten, maar Hurry-Up wil niet degraderen. Dus er worden versterkingen aangesproken en SOS krijgt verliespunten aan zijn broek: 31-25

Dit is de topper van dit weekend! E&O is te eerzuchtig om dit te verliezen en gaan volle bak erop. Venus verliest het wegens krappe wisselbank van gelijkwaardige spelers: 31-34.

Vrone - De Blinkert

De Blinkert wil weer punten pakken, maar als Vrone verliest dan komen ze langzaam in de buurt van de gevarenzone. Dat willen de mannen niet en het wordt een ouderwets Vrone dat vol erop klapt: 34-21.

• Gerrit Veenstra

Ik keek net de reklame en zag een voorstukje van ‘'down with Johnny’' . Die laatste gozer in dat voorstukje (witte jas met grijze print) is dat het ‘'vervelende knulletje’' van E&O 2. Als twee druppels water…

• sweet

heb je een link naar een youtube filmpje ofzo?

• bd

Ik heb laatst een filmpje gezien van een stukje van een film die over american football ging, daarin werd een wedstrijd gespeeld en die ene gozer in het publiek met dat witte shirt met het zwarte logo van een kledingmerk, nou die persoon zat naast iemand met een grijs shirt en die leek op een speler van e&o.

Echt waar!!!!

Hmmm, misschien beter om met een duidelijk verhaal te komen in plaats van een voorbeeld aan Gerrit te nemen.