Regio D wk 18

• nr 5

LHV - HVBS.Lhv wat mij betreft de winnaar,hvbs heeft nog spierpijn van ren je rot wedstrijd!!

Hercules 2 - vandenBerg/WeHaVe.Hercules thuis sterk gebleken dit seizoen.

Kras/Volendam 3 - ARC.Volendam de puntjes,arc richting degradatie.

SDS '99 - Lotus.Lotus de punten.

UDSV 2 - Zaanstreek.Thuisploeg uit vorm,zaanstreek kan hier mischien profiteren.

van Rooyen/VVW - Tonegido.Beide ploegen aan elkaar gewaagd,nipte winst Tonegido.

Succes

• Henkess

LHV - HVBS. Winst hvbs, de heren uit bunschoten zijn nog moe (oud) maar gebrand op winst na de eerde verliespartij met 1 punt.

Hercules 2 - vandenBerg/WeHaVe. Winst Wehave

Kras/Volendam 3 - ARC. Gelijkspel

SDS '99 - Lotus. SDS speelt vrijuit en pakken de punten

UDSV 2 - Zaanstreek. Winst Zaanstreek, deze jongens verdienen het niet om in de degradatiezone te staan.

van Rooyen/VVW - Tonegido.Tonegido wint nipt, van rooijen verliest de aansluiting met hvbs.

succes

• rammer

LHV - HVBS => HVBS op winst ook al zijn ze zwaar gehavend toch wordt ook hier afstand genomen van LHV

Hercules 2 - vandenBerg/WeHaVe => WeHaVe drrait lekker en pakt ook hier de punten

Kras/Volendam 3 - ARC => Volendam is thuis moeilijk te verslaan dus de punten blijven in de seinpaal (plakken)

SDS'99 - Lotus => SDS pakt de eerste punten van het nieuwe jaar

UDSV 2 - Zaanstreek => Zaanstreek wint deze pot met hol en ren je rot..

vanRooijen/VVW - Tonegido => vanRooijen is ook thuis erg sterk dus de punten zijn voor de thuisploeg.

Ik hoop dat ik het nu een keer goed voorspelt heb maar in ieder geval succes iedereen..

• snuitert

LHV - HVBS.HVBS heeft wat goed te maken na blammage vorige keer en gezien de stand is dit een mooi moment om te vlammen

Hercules 2 - vandenBerg/WeHaVe.Geschrokken dit weekend dus ik ga mee met de vorm van de dag en denk dat dit een week doorwerking heeft dus We Have op winst. Mijn complimenten nr.12! Krijgen we nog een wedstrijdverslag van je om ons voordeel te doen?

Kras/Volendam 3 - ARC.Volendam de puntjes,arc richting degradatie.

SDS '99 - Lotus.Lotus is leeg gestreden en gaan oneruit tegen SDS

UDSV 2 - Zaanstreek.Thuisploeg uit vorm,zaanstreek kan hier mischien profiteren.

van Rooyen/VVW - Tonegido.Denk dat van Rooyen tot het laatst blijft gaan en Tonegido het net niet red.

Leuke onvoorspelbare competitie mannen! Gaan nog hoop verassingen komen denk.

Succes

• Bijna EX Keepert

He nr 5,hoe kan jij nou spierpijn hebben ????

Je hebt de hele 2de helft op het bankie gezeten naast onze kersverse Opa treenert ( gefeliciteerd OPA ).

Tijdens de training loop je ook al niet,en als er al gelopen moet worden heb je opeens last van KRAMP !!!

Dus een beetje rennen tijdens de wedstrijd kan voor jou geen kwaad !!

HAHA morgen weer lekker kaarten zeker maatje i.p.v. RENNEN.

Tot morgen maar weer.

ps Zaterdag winnen van LHV

• nr 12

Hier verslagje Snuitert, en mijn voorspelling voor komend weekend.

UDSV thuis in Utrecht is moeilijk te verslaan, maar als ze buiten de stadsgrenzen komen zijn er mogelijkheden. Bij UDSV thuis mag je niet met hars spelen, bij andere verenigingen wel. Dus weg voordeel. Als je dan als WeHaVe goed verdedigd en weg kan lopen tot 10-2, dan gaan de heren van UDSV zeuren op alles en iedereen. Wat resulteerde in aardig wat tijd straffen. Als hun keeper dan ook nog niet ze dag heeft, en WeHaVe als team speelt dan is dat iets te veel van het goed voor UDSV.

LHV - HVBS. Lhv maakt het de mannen uit Bunschoten moeilijk maar HVBS wint de pot.

Hercules 2 - vandenBerg/WeHaVe. Zal een wedstrijd worden die tot het eind spannend blijft, punten gaan mee naar Weesp.

Kras/Volendam 3 - ARC. Punten blijven in Volendam, de mannen uit Kudelstaart moeten punten gaan pakken anders vrees ik het ergste voor ze.

SDS '99 - Lotus. Winst voor Lotus, gun SDS nog wel wat punten, maar denk dat dit seizoen dat niet meer gaat gebeuren.

UDSV 2 - Zaanstreek. Thuis verliezen de heren van UDSV niet zo vaak, ze krijgen het moeilijk tegen Zaanstreek dus zeg gelijkspel.

van Rooyen/VVW - Tonegido. De kraker van het hogen noorden dit weekend, winst voor van Rooyen.

groeten nr 12

• snuitert

Bedankt voor je uitgebreide verslag nr.12…!

Elke wedstrijd is weer anders in deze poule zullen we maar zeggen.

Over je eigen wedstrijden schrijf je wel steeds dezelfde voorspelling op valt me op…?!?! Leuk hoor elke week een spannende wedstrijd spelen!

Mannen, nog 5 finales…!

Ik ruik die beker al met al dat lekker bier wat er in mag!

Eerst even LHV, van Rooijen, UDSV, Hercules en Volendam inpakken met een mooi rood lintje erom en dan is het 4 april weer vakantie en kunnen we weer driekwart jaar bijkomen van deze adembenemende competitie…!

• nr 12

He snuitert.

Klopt dat ik bijna elke keer het zelfde schrijf over ons.

Want elke wedstrijd is op dit moment een finale om maar weg te blijven uit de degradatie zone, en misschien nog wel om in de top vier te eindigen.

En als we nou echt dominant elke week zouden winnen zou ik wel wat anders schrijven. Maar dat doen we helaas niet;.

Maar elke week winnen zonder te trainen maar wel te kaarten is toch ook niet leuk???? Alhoewel!!

gr nr 12

• nr 5

Heren,

Het kaarten is voor vanavond afgelast door omstandigheden dus automatisch ook het trainen natuurlijk.

Winnen is altijd leuk nr 12 en ben blij voor jullie dat de stijgende lijn voorgezet kan blijven worden en hopelijk kom je volgend jaar naar ons toe mits je natuurlijk kan kaarten want anders hebben we er niks aan!!!

Veel plezier van het weekend

• coco2208

Hoogmoed komt voor de val Snuitje…..