tja ik moet zeggen dat als het echt om de knikkers gaat…. en je in limburg moet… is de kans behoorlijk aanwezig dat je de arbitrage in ieder geval niet mee hebt…
het verhaal over scheidsrechters in gelderland… we hebben tot nu toe uit gemoeten tegen udi arnhem en tegen cad2m … beide koppels waren prima… tuurlijken maken ook deze heren fouten maar over de hele wedstrijd gezien hadden deze 2 koppels goed gefloten… als we elke wedstrijd zown scheidsrechters hadden… teken ik voor! (en nee deze wedstrijden hebben we niet gewonnen)
Moet ik zeggen dat vorig jaar de scheidsrechters in deze regio (gelderland) wel diep triest waren! (wat er veranderd is … of gewoon geluk / vorig jaar pech????)
maja we moeten het er maar mee doen… enige waar ik me zorgen om maak… is de gemiddelde leeftijd van de scheidsrechters… niet zozeer ten nadele van de huidige scheidsrechters… maar meer gericht op de toekomst…
Misschien moet het ook maar eens gezegd worden als er scheidsrechters goed flutien, want er wordt volgens mij van uit gegaan dat scheidsrechters allemaal top fluiten en als dit niet het geval is krijgen ze het te horen. Als ik soms de verhalen lees kan ik me niet voorstellen dat dit aanzet om scheidsrechter te worden!
Verder… de voorspellingen voor komend weekend:
Jupiter '75 - Blerick
2 teams die nog moeten… een voor kampioenschap, de ander tegen degradatie. Klasseverschil wordt in deze strijd duidelijk, 8 goals verschil in het voordeel van Jupiter
Reehorst - Regioteam CAD2M
De derby van de week, reehorst uit is lastig. Verwacht nipte winst voor Reehorst
Swift Helmond - Flexpoint/V&L 2
Behoud swift de ongeslagen status thuis? Wordt moeilijke wedstrijd, zal er om hangen!
UGHV - White Demons 2
White Demons winnen met goaltje of 8 verschil
Loreal 2 - VHC
Watskeburt met loreal? denk dat vhc puntjes mee naar huis neemt (nipt)
ASV UDI'96 - Snelwiek
Udi uit is lastig, maar denk dat Snelwiek gaat winnen.