Uitslagen Regioklasse B Ronde 17

• wasbaer

Blerick - UDI 23 - 21 (13-11)

Een vooraf veel besproken pot op het handbalforum ivm de fysieke hardheid van beide ploegen.

Helaas voor de kenners onder ons is het een normale faire pot geworden met maar 7 tijdstraffen (Blerick 2x en Udi 5x) waarvan 4 in de laatste 10 minuten.!!!!

Het begin was een gelijkopgaande wedstrijd met een licht overwicht voor Blerick met een tussenstand van 5-5 en een ruststand van 13-11 in het voordeel van Blerick.

Na rust nam Blerick meer afstand en had zelfs een marge van 5 doelpunten. Udi kwam toch nog goed terug echter door de keeper te wisselen voor een extra veldspeler kon Blerick 2x makkelijk scoren vanaf de 30 meter ivm een leeg doel. Udi was geknakt en blerick speelde ondanks 2 tijdstraffen in de laatste 2 minuten (!!) de wedstrijd simpel uit.

p.s. het was nog gezellig in de kantine en we wensen UDI nog veel succces in de competitie

• G09

Regioteam Cad2M - Swift Helmond 37-22 (18-10)

• Supporter

WD 2 - Reehorst 22-22

• Frotje links

Jupiter - Loreal 2 uitslag: 25-20

• joe

V&L 2 - VHC 23-20

• speler7

Snelwiek - UGHV : 37-24.

Duidelijke overwinning voor de Rotterdammers in een zeer sportieve pot van beide kanten.

• ventje

Sorry mannen van Jupiter….. Maar het is moeilijk handballen tegen 9 man. 7 in het blauw van V&L en de 2 mannen met de fluit.

Ongeacht of je wel of niet wint in geleen was de leiding belabbert.

2 scheidsrechters die normaal 1ste klasse LIMBURG fluiten, zo'n belangrijke pot laten fluiten kan en mag niet!!

Jean helaas heb je gelijk, dat heb je in limburg altijd! Van harte gefeliciteerd en succes met de laatste wedstrijden, maar het spelletje is K#T als je aan alle kanten genaaid wordt

• Brak

ahhhh ventje toch, wil je een zakdoekje?

• Scheids

Ach het is toch wat, weer een brabantse ploeg in discrediet gebracht ?!

Volgens mij gaan ze er daar al van uit dat als ze in limburg komen ballen dat ze geen kans hebben dankzij de arbitrage.

En dat heb ik ook al eens horen roepen over de gelderse arbitrage, heel toevallig ook brabanders.

Als dat meer geen stempel op hun spelletje drukt, waardoor ze zichzelf niet zijn.

Laat me raden, commentaar vanaf de eerste minuut en diverse tijdstraffen voor dit commentaar op de arbitrage….?

Gelukkig zijn scheidsrechters ook maar mensen en die maken fouten…volgens mij aan 2 zijden.

succes zondag in Venlo…….

• ventje

Niet net alsof doen of wij de enige zijn: Geldelanders klagen ook over limburgerse scheidsrechters en vica versa.

Nee nee, wij weten dat we ons mond moeten houden. Praten werkt altijd tegen je…. Maar als je na de wedstrijd bijval krijgt van spelers van V&L dan zegt dat genoeg. Dat er later in de wedstrijd “domme” 2 minuten vallen is idd onze eigen schuld maar toen zat de frustratie al hoog.

Wat ik al in mijn eerdere verslag schreef, ik zeg niet dat je de wedstrijd anders had gewonnen maar het is gewoon frustrerend.